• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1
عضو تیم ملی سنگنوردی

امکانات رشته سنگ نوردی در خراسان شمالی ضعیف است

  • کد خبر : 1030
  • 19 مهر 1399 - 12:43
امکانات رشته سنگ نوردی در خراسان شمالی ضعیف است
بام نیوز : عضو تیم ملی سنگ نوردی زیرساخت های سنگ نوردی در خراسان شمالی را ضعیف توصیف کرد .

زهرا داوری در گفتگو با خبرگزاری بام اظهار کرد: از ۱۲ سالگی به صورت ویژه در رشته سنگ نوردی فعالیت خود را آغاز کردم و در سال ۹۴ در مسابقات جوانان کشوری مقام نخست را کسب کردم و در همان سال عضو تیم ملی شدم.

عضو تیم ملی رشته سنگ نوردی ادامه داد: در مسابقات آسیایی نیز در رشته‌های مختلف سنگ نوردی رتبه‌های دوم و چهارم را به دست آوردم.

وی با اشاره به حضور در مسابقات دانشجویان کشور افزود: در این رقابت‌ها نیز مقام‌های برتری به دست آوردم و برای مسابقات بین‌المللی انتخاب و مهیا شدم اما به دلیل تأخیر در صدور ویزا از این مسابقات جا ماندم.

داوری در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: از آنجایی که رشته سنگ نوردی و کوه نوردی گروهی نیست، تمرینات خود را در منزل و یا در طبیعت ادامه دادم البته فدراسیون به علت مشکلاتی تعداد مسابقات را کاهش داده بود و کرونا نیز بر این امر اثر بیشتری گذاشت.

این ورزشکار بجنوردی زیرساخت‌های سنگ نوردی در خراسان شمالی را ضعیف توصیف کرد و بیان داشت: اگر نایب قهرمان آسیا شدم با تمرین در تهران بود زیرا در خراسان شمالی هیچ امکاناتی وجود ندارد و دیوارها قدیمی و مستهلک هستند.

وی افزود: یک سالن ورزشی کهنه در استان به همراه دیوارهای ضعیف و غیر متنوع وجود دارد و درواقع این امکانات پاسخگوی نیاز ورزشکاران این رشته در خراسان شمالی نیست.

داوری در انتها از میزان حمایت‌ها گلایه کرد و گفت: حمایت‌ها مناسب نبوده و یکی از دلایلی که ورزشکاران استان در این رشته از ورزش حرفه‌ای زده می‌شوند همین عدم حمایت‌هاست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=1030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.