• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

بانوان تکواندو کار زنجانی در المپیاد استعدادهای برتر کشور ۲ مدال برنز کسب کردند

  • کد خبر : 88381
  • 24 شهریور 1402 - 16:27
بانوان تکواندو کار زنجانی در المپیاد استعدادهای برتر کشور ۲ مدال برنز کسب کردند
بام: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بانوان این استان با حضور در چهارمین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور با ۲ نشان برنز به کار خود پایان دادند.

جواد بازرگان  در گفت و گو با خبرنگار بام افزود: در مجموع تیم هیات تکواندو زنجان با کسب ۲ نشان برنز توسط”نگار محمدبیگی و “نسا میرزایی ” این دوره از رقابت‌ها را به سرانجام رساند.

وی اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور از ۲۱ شهریور در استان آذربایجان شرقی آغاز شده است که تا ۲۷ ماه جاری ادامه دارد.

این مسوول با بیان اینکه با سرمایه گذاری انجام گرفته بانوان ورزشکار این استان به موفقیت های مطلوبی دست یافته اند، ادامه داد: نمود عینی این مساله در رشته های مختلفی نظیر قایقرانی و تکواندو مشهود است.

وی همچنین به کسب سه مدال رنگارنگ از سوی ورزشکاران دو و میدانی کار این استان اشاره کرد و گفت: در چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که به میزبانی استان تهران طی هفتم شهریور امسال به پایان رسید سه مدال رنگارنگ را بر گردن آویختند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: در این رقابت ها ورزشکاران زنجانی شامل محمدرضا منصوری (ماده ۸۰۰ متر) علیسا قاسمی (ماده ۳۰۰۰ متر) مهدی افشاری (ماده پرش ارتفاع) مدال های با ارزش طلا، نقره و یک مدال برنز کسب کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=88381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.