• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24581
0

برنامه وزنه بردار ایرانی در قهرمانی جهانی/ تلاش برای کسب طلا و فروریختن رکوردهای دست نخورده

  • کد خبر : 53142
  • 19 شهریور 1400 - 21:47
برنامه وزنه بردار ایرانی در قهرمانی جهانی/ تلاش برای کسب طلا و فروریختن رکوردهای دست نخورده
بام نیوز: قهرمان وزنه برداری آسیا گفت: تلاش می کنم به رکوردهایی برسم که مدعی کسب مدال طلا در قهرمانی جهان باشم و نیم نگاهی هم به شکستن رکورد های جهان دارم.

رسول معتمدی در گفتگو با بام نیوز در باره ی برنامه خود در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ بیان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا با حمایت های فدراسیون و سرمربی تیم ملی به اردوی المپیکی ها دعوت شدم اکنون هم برای قهرمانی جهان آماده می شوم و امیدوارم در دو، سه ماه آینده رکورد هایی ثبت کنم که مدعی کسب مدال طلا در قهرمانی جهان باشد. با توجه به اینکه تاکنون کسی نتوانسته رکوردهای جهان در دسته ۱۰۲ کیلوگرم را بشکند، نیم نگاهی هم به رکورد های جهان دارم و می خواهم اولین کسی باشم که این رکوردها را می شکند.

معتمدی در پاسخ به این پرسش که اصولا سطح رقابت در مسابقات جهانی بعد از المپیک کمی پایین است و چه پیش بینی از رقابت دسته ۱۰۲ کیلوگرم قهرمانی جهان دارد، تصریح کرد: دسته ۱۰۲ کیلوگرم به گونه ای است وزنه برداران دسته ۹۶ کیلوگرم هم در آن وزنه می زنند مانند قهرمانی آسیای ازبکستان که فارس قطری در دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه زد. از طرفی کسانی که نتوانستند در المپیک شرکت کنند، برای قهرمانی جهان خودشان را آماده کرده اند. حدس می زنم سطح رکوردها بالا باشد و کسی که مدال طلا می گیرد، رکوردش نزدیک به رکورد جهان باشد.

او در مورد اینکه حضور تیم ذوب آهن در لیگ برتر وزنه برداری قطعی شده است یا خیر، گفت: تا جایی که اطلاع دارم و با آقای رجایی نماینده مجلس صحبت کردم، مسئولان باشگاه راضی شدند ۱۰ درصد قراردادها را کم کنند و تیم در لیگ باشد. ذوب آهن هم تیم قوی بسته است. خود من چند روز پیش به کارخانه ذوب آهن رفتم و با مسئول کارخانه صحبت کردم، مشکلی با تیم وزنه برداری ندارند و حضور این تیم در لیگ قطعی شده است.

قهرمان وزنه برداری آسیا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه آیا کم کردن ۱۰ درصد قرارداد ها از لحاظ مالی وزنه برداران را دچار مشکل نمی کند، گفت: در مقابل قول دادند ۴۰ تا ۵۰ درصد مبلغ قرارداد را قبل از شروع لیگ بپردازند که اگر این اتفاق بیفتد، برای ما خوب است.

معتمدی در پایان گفت: از همه کسانی که من را حمایت کردند، آقای برخواه سرمربی تیم ملی و مربیانم ایرج معینی و رشید شریفی و رییس هات وزنه برداری اصفهان تشکر می کنم و امیدوارم در قهرمانی جهان نتیجه خوبی بگیرم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=53142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.