• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24584
2

برگزاری صعود سراسری كوه‌نوردان شهرستان مشهد و طرقبه شاندیر به قله کنگ

  • کد خبر : 26410
  • 27 بهمن 1399 - 22:19
برگزاری صعود سراسری كوه‌نوردان شهرستان مشهد و طرقبه شاندیر به قله کنگ
صعود سراسری كوه‌نوردان شهرستان مشهد و طرقبه شاندیر به قله کنگ ، «يادواره مدافعان سلامت و شهداي خدمت، «گراميداشت چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار شد.

به گزارش بام نیوز،  صعود مشترک کوهنوردان شهرستان‌های مشهد و طرقبه شاندیز به مقصد قله کنگ، با حضور ۱۲۰ نفر کوهنورد و استقرار تیم ۱۰ نفره پشتیبانی در محل زمین چمن شهر شاندیز ، با رعايت كامل دستورالعمل‌هاي بهداشتي آغاز و منتخبین باشگاههای مشهد و طرقبه شاندیز به سرقدمی آقایان عباسی و حسن نژاد روسای هیات های مشهد و طرقبه شاندیز پس از ۲ ساعت موفق به صعود قله شده و سپس از مسیر خط الراس عازم شاندیز و ورزشگاه آن گردیده و طی مراسمی در ساعت ۱۲/۳۰ دقیقه با استقبال تیم پشتیبان به سرپرستی آقای غلامی دبیر هیات ضمن ‌ورود به ورزشگاه زیبای شاندیز پذیرایی شدند.

در مراسم اختتامیه این برنامه و پس از ایراد سخنانی از سوی آقایان زارعی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان طرقبه شاندیز و آقای دکتر هدایتی ریاست محترم شورای اسلامی شهر شاندیز و همچنین آقای زحمتکش ریاست محترم هیات کوهنوردی استان ، جوایزی به رسم یادبود به تعدادی از پیشکسوتان این ورزش اهداء گردید .

خانم کبری محمودی و آقایان ضیایی مهر ، رضا ممقانیان ، مهدی جهانگیری و افشین غلامی در این مراسم در میان تشویق حاضرین مورد تقدیر قرار گرفتند.

حضور پیشکسوت معزز آقای عباس شوشتری و حاج محمود توسلی فاتح پاناسلو و همچنین قهرمان جهان آقای جواد نوروزی و خانم وفاییان نایب رئیس هیات کوهنوردی استان نیز زینت بخش این مراسم بود .

تیم پشتیبانی‌ این‌مراسم‌شامل آقایان خویی دبیر هیات کوهنوردی استان و غلامی دبیر هیات کوهنوردی مشهد و خانم آخرتی و تعدادی از بانوان و آقای خلیلی دبیر هیات کوهنوردی طرقبه شاندیز از ساعت ۶ صبح در محل مستقر گردیده و کار نصب بنرها و سن و صندلی ها و پذیرایی را مدیریت نمودند .

در این مراسم علاوه مسئولین هیاتهای مشهد و طرقبه شاندیز ، نمایندگان باشگاههای احد ، توس دماوند ، ایثار ، ارسباران و باشگاههای آفتاب شاندیز ، سپهر طرقبه ، گروه کوهنورد بسیج و مهتاب شاندیز حضور داشتند .

 

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=26410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.