• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

برگزار ی رقابت های اسکای رانینگ در کرمانشاه

  • کد خبر : 46823
  • 12 تیر 1400 - 17:43
برگزار ی رقابت های اسکای رانینگ در کرمانشاه
بام نیوز: ثریا شهبازی از برگزاری رقابت های اسکای رانینگ قهرمانی استان در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش بام نیوز، رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه با اشاره به شرکت ۱۲۰ نفر در رقابت های اسکای رانینگ(دوی کوهستان) قهرمانی استان، گفت: این برای اولین بار در کشور بود که در رقابت های قهرمانی استانی این تعداد شرکت کننده حضور داشتند.

ثریا شهبازی در گفت و گو با بام نیوز، از برگزاری رقابت های اسکای رانینگ قهرمانی استان در کرمانشاه خبرداد و اظهار کرد: این رقابت ها با حضور ۱۲۰ شرکت کننده در تپه های سراب قنبر واقع در جنوب شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: رقابت های اسکای رانینگ قهرمانی استان در دو بخش خانم ها و آقایان و در رده های سنی ۱۸ تا ۴۴ سال و مثبت ۴۴ سال برگزار شد.

رییس هیات کوهنوردی استان افزود: شرکت کنندگان در این رقابت از شش شهرستان استان بودند که مسیری هشت کیلومتری را دویدند.

وی به اعلام نفرات برتر این رقابت ها پرداخت و گفت: در بخش بانوان تنها در رده سنی ۱۸‌ تا ۴۴ سال برگزار شد که در نهایت خانم ها لیلا غوره دان، ساناز پرتویی و فرح شیرزادی اول تا سوم شدند.

شهبازی افزود: در بخش آقایان و در رده سنی ۱۸ تا ۴۴ سال آقای همایون همتی قهرمان استان شد و آقایان پژمان یارولی و سعید جلیلیان هم دوم و سوم شدند.

وی اضافه کرد: در رده سنی مثبت ۴۴ سال هم آقایان حسین ساعدی، سیدمحمد شاهمرادی و علی گودرزی ملکشاهی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات کوهنوردی استان در ادامه بااشاره به استقبال بسیار خوب ورزشکاران کرمانشاهی از این رقابت ها گفت: این برای اولین بار در کشور بود که شاهد استقبال اینچنینی از رقابت اسکای رانینگ در سطح قهرمانی استان بودیم، به گونه ای که در برخی از استان های دیگر که جمعیت چندبرابری کرمانشاه را دارند چنین استقبالی نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=46823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.