پایگاه خبری بام | اسماعیل کاظمی، فرماندار دیلم، در همایش سراسری رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان که در مصلی جمعه امیرالمؤمنین(ع) این شهر برگزار شد، بسیج را ظرفیت عظیم مردمی دانست که در تمامی عرصهها در کنار نظام و مردم حضور مؤثر داشته است.
او با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج مظهر همدلی، وفاق و همافزایی در جامعه است و نقش آن در امنیت، سازندگی، امدادرسانی و انسجام ملی همواره برجسته بوده است.
کاظمی با اشاره به شعار دولت چهاردهم مبنی بر وفاق ملی، افزود: بسیج فراتر از هرگونه دستهبندی سیاسی عمل کرده و با روحیه جهادی و مردمی خود، به تقویت وحدت و آرامش اجتماعی کمک کرده است.
فرماندار دیلم با یادآوری حضور نوجوانان و جوانان در دوران دفاع مقدس، گفت: حضور دانشآموزان بسیجی در جبههها نشانهای از عمق اعتقاد نیروهای مردمی به آرمانهای انقلاب بود و امروز نیز همین روحیه ایثارگری در نسل جوان ما زنده است.
او بسیج را لشکری کارآمد، کمهزینه و همیشه حاضر در صحنه توصیف کرد و ادامه داد: بسیج در سازندگی، امدادرسانی و مدیریت بحرانها نقشی تعیینکننده داشته و حتی در جنگ ۱۲ روزه اخیر نیز توانست بهعنوان بازوی مؤثر حاکمیت و مردم عمل کند.
کاظمی در پایان با تأکید بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه افزود: «همه ما موظفیم گوشبهفرمان ولایت و مقام معظم رهبری باشیم و برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان تلاش کنیم».














