• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
0

به تیم گل‌محمدی در فینال آسیا امیدوارم

  • کد خبر : 13335
  • 21 آذر 1399 - 12:00
به تیم گل‌محمدی در فینال آسیا امیدوارم
بام نیوز: محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس گفت: این پرسپولیس راحت گل نمی‌خورد و این گل نخوردن نقطه قوت تیم است.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: کاپیتان پیشین پرسپولیس هم از جمله افرادی است که خیلی به قهرمانی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است. محمد پنجعلی معتقد است در فوتبال امروز داشتن سازماندهی دفاعی خوب و کم گل خوردن یک اصل است که پرسپولیس آن را داراست. ادامه صحبت‌های کاپیتان اسبق پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا چقدر امیدوارید تیم یحیی گل‌محمدی بتواند به عنوان قهرمانی برسد؟

من به تیم یحیی خیلی امیدوارم. این پرسپولیس راحت گل نمی‌خورد و این گل نخوردن نقطه قوت تیم است.

در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب هم این تیم فقط از روی نقطه پنالتی گل خورد؟

بله، همین‌طور است. البته از جمع نفرات خط دفاع آن تیم شجاع خلیل‌زاده جدا شد اما سایر بچه‌ها به ویژه سیدجلال حسینی عالی کار کرده‌اند.

به سیدجلال حسینی اشاره کردید. می‌دانیم شما هم جزو کسانی بودید که تا ۳۶ سالگی در سطح اول فوتبال بازی کردید. توضیح می‌دهید بازی در این سن و سال چه دشواری‌هایی دارد؟

خیلی سخت است که شما در سن بالای ۳۲ یا ۳۳ سالگی آمادگی بدنی خود را حفظ کنید. در جوانی و ۲۰ یا ۲۵ سالگی قصه متفاوت است و بدن شما اجازه می‌دهد راحت بجنگید، بدوید و با زور و قدرت بازی کنید اما در بالای ۳۳ سالگی بیشتر باید با فکر بازی کنید. نکته دیگر زندگی سلامت و حرفه‌ای است. من می‌دانم سیدجلال حسینی یک فوتبالیست با اخلاق، سلامت و حرفه‌ای است که خیلی نسبت به تغذیه و استراحت خود حساسیت دارد.

سایر نفرات خط دفاع پرسپولیس مثلاً محمدحسین کنعانی‌زادگان را چطور می‌بینید؟

البته همان‌طور که گفتم دفاع تیمی پرسپولیس خوب است اما کنعانی‌زادگان یک بازیکن ملی‌پوش و پرقدرت محسوب می‌شود. ضریب اشتباهاتش به عنوان مدافع پایین است و همواره سعی می‌کند بهترین عملکرد خودش را نشان بدهد. کنعانی‌زادگان هم روی هوا مسلط است و هم در بازی روی زمین تواناست.

سعید آقایی در دفاع چپ چطور؟

این پسر ضرب توپ فوق‌العاده‌ای دارد. من خودم در جوانی دفاع چپ بازی می‌کردم و می‌دانم برای یک مدافع چپ، چپ‌پا بودن حُسن است. سعید آقایی هم در فاز دفاعی خوب ظاهر شده و هم در حمله با ارسال‌های خوبش به تیم کمک می‌کند. او خیلی زود توانست خودش را با تیم پرسپولیس هماهنگ کرده و وفق دهد.

در سمت راست خط دفاعی هم سیامک نعمتی حضور دارد و هم مهدی شیری.

الان هم که هر دو در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کنند. پرسپولیس چند سالی می‌شود در جناح راست خود بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد؛ از حسین ماهینی، رامین رضاییان و صادق محرمی بگیرید تا الان سیامک نعمتی و مهدی شیری که همگی بازیکنان خوبی بوده و هستند.

بسیار خوب، در پایان حرف ناگفته‌ای ندارید؟

من هنوز نمی‌دانم تکلیف بازی با ذوب‌آهن چه شده است اما به نظرم پرسپولیس حتماً باید قبل از فینال آسیا بازی کند چون دیدار هفته گذشته با نساجی هم لغو شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=13335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.