• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 24686
1

بوشهر میزبان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

  • کد خبر : 70599
  • 30 بهمن 1400 - 11:29
بوشهر میزبان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
بام نیوز: مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مورخه ٢٩ بهمن ماه به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد .

به گزارش بام نیوز، مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ٢٩ بهمن ماه به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد .
مهدی شمسی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر در این خصوص بیان نمودند که : طبق اعلام فدراسیون مسابقات قهرمانی کشور (موتورکراس ) در بخش آقایان و در تمامی رده های سنی با حضور ١٥٠ ورزشکار از سراسر کشور به مدت ٢ روز در تاریخ های ٢٨ و ٢٩ بهمن ماه از ساعت ٩ صبح و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ‌در پیست ورزشی بندرگاه شهر بوشهر برگزار خواهد شد .
وی افزود که این مسابقات در کلاس های ۵۰ سی سی ، ۶۵ سی سی ، ۸۵ سی سی ، ۲۵۰ سی سی جوانان ، ۴۵۰ سی سی جوانان ، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان برگزار می شود و همچنین تلاش داشته ایم که مسابقات بوشهر را نزدیک به قوانین جهانی و با کیفیت بهتر برگزار نماییم و اینکه نسبت به راند اول مسابقات که در آباده شیراز برگزار گردید ، یکسری قوانین به روزتر در مسابقات راند دوم بوشهر اجرایی خواهد شد .
مهدی شمسی در پایان خاطر نشان نمودند که با تلاش شبانه روزی تمامی عوامل هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر جهت اماده سازی پیست ورزشی بندرگاه و استانداردسازی آن ، تمام همت خویش را معطوف به هر چه بهتر برگزار نمودن مسابقات معطوف کرده ایم .

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=70599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.