پایگاه خبری بام | به مناسبت هفته قوه قضاییه، فرماندار شهرستان کنگان به همراه نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری با حضور در دادگستری شهرستان، با رئیس دادگستری و دادستان کنگان دیدار و گفتوگو کردند.
در این دیدار، فرماندار کنگان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از نقش مؤثر مجموعه قضایی شهرستان در برقراری عدالت، حفظ حقوق شهروندان، ارتقای امنیت اجتماعی و رسیدگی به مطالبات مردم قدردانی کرد و بر اهمیت همکاری مستمر میان نهادهای مختلف تأکید داشت.
همچنین در جریان این نشست، مسائل و اولویتهای شهرستان و موضوعات مرتبط با حوزه قضایی مورد بررسی قرار گرفت. حاضران بر ضرورت همافزایی بیشتر میان دستگاههای اجرایی و قضایی برای تسریع در حل مسائل و پاسخگویی بهتر به نیازهای مردم تأکید کردند.
در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاشهای رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کنگان در زمینه اجرای عدالت، صیانت از حقوق عامه و خدمترسانی به شهروندان تجلیل شد.














