• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
1

«تنها یک گل کافی نیست» در گالری شیث/ برپایی دو نمایشگاه عکس

  • کد خبر : 24235
  • 19 بهمن 1399 - 12:58
«تنها یک گل کافی نیست» در گالری شیث/ برپایی دو نمایشگاه عکس
بام نیوز:نمایشگاه نقاشی فروغ فطرتی با عنوان «تنها یک گل کافی نیست» در گالری شیث برپاست. نمایشگاه نقاشی فروغ فطرتی با عنوان «تنها یک گل کافی نیست» در گالری شیث برپاست.

مایشگاه نقاشی فروغ فطرتی با عنوان «تنها یک گل کافی نیست» در گالری شیث برپاست.

نمایشگاه نقاشی فروغ فطرتی با عنوان «تنها یک گل کافی نیست» در گالری شیث برپاست.

این نقاش در گفت‌وگو با خبرنگار بخش تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (بام نیوز)، درباره‌ی این نمایشگاه گفت: موضوع نقاش‌های این نمایشگاه زندگی با سبک رئال است که با طبیت‌گرایی ادغام شده است. نقاشی‌ها روی بوم با متریال رنگ روغن کار شده‌اند. مجموع ۱۵ نقاشی برای نمایش و فروش در این نمایشگاه قرار داده شده و تا امروز استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان شاهد بودم.

فطرتی متولد سال ۱۳۵۰ و فارغ‌التحسیل رشته‌ی گرافیک است. او هنر نقاشی را نزد استادانی چون عباس کاتوزیان آموخته است و تاکنون دو نمایشگاه گروهی و دو نمایشگاه انفرادی برگزار کرده است.

تنها یک گل

نمایشگاه «تنها یک گل کافی نیست» تا ۱۴ شهریور ماه در گالری شیث به آدرس چهارراه ولیعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی، پلاک ۱۰ ادامه دارد.

همچنین نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «پرتره طبیعت» که از عصر سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه در محل نگارخانه‌ی فرهنگسرای شفق افتتاح شد ، تا روز ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

نورا نجفی، مونا نوایی، احسان لطیفی، امیر ملکی و مهدی حبیب‌زاده عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند. در نمایشگاه «پرتره طبیعت»، ۳۳ عکس با موضوع طبیعت در اندازه‌های ۵۰×۵۰، ۵۰×۷۰ و ۶۰×۴۰ به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه همه روزه به جز ایام تعطیل و از ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، کوچه ۲۱، ضلع شمالی پارک شفق پذیرای علاقه‌مندان است.

علاوه بر این نمایشگاهی با عنوان «یک دم نور» از عکس‌های هادی صمدی که حاصل دو سال عکاسی از نمایش‌های اجرا‌شده توسط هنرمندان تئاتر در شهریار است، در نگارخانه کمال‌الملک فرهنگ‌سرای استاد شهریار برگزار ‌شده است.

در این نمایشگاه، ۶۰ فریم عکس در ابعاد ۳۰ در ۴۵ در معرض دید عموم قرار گرفته است. هادی صمدی متولد ۱۳۵۶ است و سابقه فعالیت با مطبوعات داخلی را دارد و عمده فعالیت خود را در زمینه عکاسی مستند اجتماعی انجام می‌دهد.

این نمایشگاه که ۱۲ شهریورماه افتتاح شد تا ۲۰ شهریورماه همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ در نگارخانه کمال‌الملک به نشانی شهریار، خیابان ولیعصر، فرهنگسرای استاد شهریار ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=24235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.