• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
0

جانشین رونالد کومان از بازی با والنسیا می‌آید

  • کد خبر : 55189
  • 01 مهر 1400 - 20:19
جانشین رونالد کومان از بازی با والنسیا می‌آید
بام نیوز: رونالد کومان بسیار بعید است که در بازی ۲۵ مهر بارسا برابر والنسیا همچنان مربی آبی اناری‌ها باشد.

به گزارش بام نیوز:  تساوی خانگی دوشنبه شب بارسلونا مقابل گرانادا شرایط را برای رونالد کومان، سرمربی هلندی و فعلی این تیم دشوارتر از قبل ساخته و هر لحظه امکان اخراج او وجود دارد. در روزهای اخیر نام گزینه های زیادی از جمله اریک تن هاگ، ژاوی و آنتونیو کونته به عنوان جانشین احتمالی رونالد کومان مطرح شده و البته بارسلونا برای توافق با روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز وارد عمل شده است.

خوان لاپورتا علاقه زیادی به این سرمربی دارد و سبک بازی مورد علاقه روبرتو مارتینز و کاتالان بودن او باعث شده تا از شانس قابل توجهی برای هدایت بارسا برخوردار باشد. البته این سرمربی باتجربه هنوز با تیم ملی بلژیک قرار دارد، اما سایت گل مدعی شد بندی در این قرارداد گنجانده شده که به روبرتو مارتینز اجازه می دهد در صورت توافق با بارسلونا، یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

در بلژیک به دقت اخبار مربوط به تماس های بارسا با روبرتو مارتینز را دنبال می کنند اما این سرمربی کاتالان طبق ادعای موندودپورتیوو، حداقل تا سه هفته دیگر بلژیک را ترک نخواهد کرد چرا که قصد دارد در دور نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا روی نیمکت شیاطین سرخ باشد. بلژیک با او به نیمه نهایی رسیده و پنجشنبه دو هفته بعد(۱۵ مهر) باید به مصاف فرانسه برود. دیگر بازی نیمه نهایی را ایتالیا و اسپانیا برگزار خواهند کرد. بازی های این مرحله در ایتالیا بین ۱۴ تا ۱۸ مهر برگزار خواهند شد.

اگر بارسا در نهایت کومان را برکنار کند، برای مارتینز باید ۱۷ روز دیگر نیز صبر کند و در صورت رسیدن به توافق، او می تواند در بازی با والنسیا روی نیمکت آبی اناری ها بنشیند. بازی دوم او برابر دیناموکیف است و در سومین بازی نیز ال کلاسیکو را پیش رو خواهد داشت.

بابی مارتینز گزینه شماره یک جوردی کرویف مسئول بخش فوتبال باشگاه بارسلوناست و سابقه هدایت ویگان، سوانسی و اورتون را هم دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=55189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.