• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
4

جلسه رونمایی از طرح هویت سازی فدراسیون اسکیت؛

  • کد خبر : 4809
  • 16 آبان 1399 - 15:34
جلسه رونمایی از طرح هویت سازی فدراسیون اسکیت؛
بام نیوز: علینژاد: هیچ موفقیتی اتفاقی به دست نمی‌آید/ فدراسیون‌ اسکیت از تیم جوان و خوش فکری بهره می‌گیرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بام نیوز، جلسه رونمایی از طرح هویت سازی فدراسیون اسکیت (یکسان سازی سربرگ‌ها و لوگوهای هیاتهای اسکیت استانی) امروز با حضور مهدی علینژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون و چند تن از اعضای فدراسیون اسکیت در دفتر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.


علینژاد در این جلسه با تشکر از تلاش‌های فدراسیون اسکیت اظهار داشت: رشته اسکیت به کار تکنیکال احتیاج دارد برای اینکه جایگاه مناسب‌تری در آسیا و جهان پیدا کند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت همه استان‌ها به خصوص استان‌های کم‌برخوردار استفاده شود که بتوانیم شاهد رشد و ارتقای رشته‌های اسکیتی باشیم، چراکه استان‌های کم‌برخوردار نشان دادند در برخی از رشته‌ها توانایی بالایی دارند و موفقیت‌های چشمگیری به دست آوردند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با اشاره به طرح یکسان‌سازی لوگوها و سربرگ‌های فدراسیون اسکیت گفت: شاید تا پیش از این به این موضوع کمتر توجه شده است ولی باید از برندسازی فدراسیون کسب درآمد شود همانطور که در همه دنیا این کار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار خوبی است که استانداردهای لازم را در شکل محتوایی به کار بگیریم. اساسا هیچ موفقیتی اتفاقی به دست نمی‌آید و باید با برنامه کارها را به جلو ببریم. خوشبختانه فدراسیون اسکیت از تیم جوان و خوش فکری بهره می‌گیرد و همین‌ها باعث می‌شود با استقاده از میان‌برها خیلی زود به موفقیت برسند.

علینژاد افزود: رشته‌های اسکیتی می‌توانند در چند سال آینده به پیشرفت و رشد قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کنند و وزارت ورزش نیز در این بین حمایت لازم را خواهد داشت. هدف را باید به روی بازی های آسیایی ۲۰۲۲ تنظیم کنیم و همچنین برنامه ویژه‌ای برای رشته اسکیت بورد داشته باشیم چون المپیکی است.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.