• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
0
مبارزه برای کشتی‌گیران لازم و موثر است؛

حسن یزدانی: هیچکس حق خروج از اردوی تیم ملی را ندارد

  • کد خبر : 2564
  • 27 مهر 1399 - 17:06
حسن یزدانی: هیچکس حق خروج از اردوی تیم ملی را ندارد
بام نیوز: دارنده مدال‌های طلای کشتی آزاد المپیک و جهان گفت: هدفی جز قهرمانی در مسابقات پیش رو ندارم و تمام تلاش خود را در این راه خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار بام ، حسن یزدانی با بیان اینکه از حضور دوباره در خانه کشتی و اردوهای تیم ملی بسیار خوشحال است، گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا، کشتی ۷ ماه تعطیل بود و ما به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می‌دادیم، خوشبختانه در شرایط آمادگی جسمانی و فنی خوبی قرار دارم و امیدوارم در این مدت کوتاه تا رقابت‌های جهانی نیز زیر نظر کادر فنی به آمادگی کامل برسم.

وی در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: لیگ کمک خوبی به کشتی گیران چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ آمادگی حضور در مسابقات کرد و من نیز با برگزاری یک مسابقه شرایط خود را سنجیدم.

یزدانی افزود: سوت مسابقه باعث می‌شود کشتی‌گیر ۲۰ روز جلو بیافتد و برگزاری مبارزه و سرشاخ شدن با حریفان، در آماده سازی یک کشتی‌گیر بسیار مؤثر است.

دارنده مدال طلای المپیک در مورد شرایط برگزاری اردو تصریح کرد: فدراسیون همه شرایط را برای ما مهیا کرده و ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت قرنطینه به تمرینات خود می‌پردازیم و هیچکس حق خروج از اردو را ندارد.

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم در پایان خاطرنشان کرد: هدفی جز قهرمانی در مسابقات پیش رو ندارم و تمام تلاش خود را در این راه خواهم کرد و از مردم عزیز ایران می‌خواهم که برای موفقیت کشتی گیران در عرصه‌های پیش رو دعا کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.