• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

خدمتی ماندگار از هیات کوهنوردی استان/ اختصاص زمینی به وسعت ۳ هکتار جهت ساخت خانه کوهنورد

  • کد خبر : 14040
  • 26 آذر 1399 - 16:49
خدمتی ماندگار از هیات کوهنوردی استان/ اختصاص زمینی به وسعت ۳ هکتار جهت ساخت خانه کوهنورد
بام نیوز: زمینی به وسعت ۳ هکتار جهت ساخت خانه کوهنورد به گلپایگان اختصاص شد‌.

 

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز، در راستای معرفی و گسترش زیرساخت های رشته های کوهنوردی و صعودهای ورزشی و با توجه به شناسایی پتانسیل و استعدادهای رشته کوهنوردی در شهرستان گلپایگان، مهدی نصر اصفهانی رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان در سفر به گلپایگان و طی جلساتی با مسئولین این شهرستان در خصوص زیرساخت های این رشته ورزشی دیدار و گفتگو کرد.

مهدی نصر اصفهانی در جلسه با فرماندار گلپایگان در مورد پناهگاه چشمه خِزر در کوه دماوند گلپایگان گفتگو کرد و مقرر شد این مجموعه دارای سند مالکیت گردد و به مدت ۹۹ سال در اختیار کامل هیات کوهنوردی قرارگیرد و طبق توافقی دیگر، اداره راه نیز نسبت به هموار سازی جاده دسترسی کوهنوردان به این مجموعه اقدامات لازم را انجام دهد.
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان در دیداری با بخشدار گلپایگان در خصوص فاز دوم این مجموعه گفتگو کرد و مقرر گردید ۳ هکتار زمین در منطقه چشمه خزر جهت ساخت و تجهیز خانه کوهنورد گلپایگان به هیات کوهنوردی اختصاص گردد.
مهدی نصر اصفهانی در جلسه ای دیگر با شهردار این شهرستان در خصوص احداث دیواره سنگنوردی گفتگو کرد و مقرر شد این پروژه در یکی از بهترین نقاط گلپایگان و با نظارت کامل هیات کوهنوردی استان اصفهان عملیاتی گردد.

مصوبات این جلسات میتواند گامی موثر در راستای استعدادیابی، رشد و شکوفایی و همچنین برطرفر ساختن نیازها و مشکلات کوهنوردان باشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=14040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.