• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24561
2

خطیبی: نگران خط حمله آلومینیوم هستم/تیم اول آسیا هستیم اما امکانات VAR نداریم

  • کد خبر : 56181
  • 07 مهر 1400 - 23:22
خطیبی: نگران خط حمله آلومینیوم هستم/تیم اول آسیا هستیم اما امکانات VAR نداریم
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان آلومینیوم از نظر بدنی خیلی عقب هستند و نگران خط حمله تیم هستم.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز، رسول خطیبی بعد از برد ۲ بر یک در بازی دوستانه مقابل مس شهربابک اظهار داشت: تشکر ویژه‌ای از مس شهر بابک دارم که بازی خوبی با آن ها برگزار کردیم. نسبت به خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر دیر تمرینات را شروع کردیم. از نظر بدنی خیلی عقب هستیم. در این مدت بیشتر روی شرایط بدنی کار کردیم و دیروز برای اولین مرتبه کار با توپ داشتیم.

وی ادامه داد: یک بازی هم با ذوب آهن داشتیم که کمتر با توپ کار کرده بودیم. امیدوارم تا زمان شروع مسابقات به کارهای تاکتیکی مورد نظرمان برسیم. امیدوارم شرایط بازی دوستانه بعد از قرعه کشی به گونه ای باشد که بازی های خوبی انجام بدهیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد وضعیت نقل و انتقالات این تیم اراکی اظهار داشت: چند بازیکن تاثیرگذار از تیم ما جدا شدند و جایگزین کردن این سه چهار نفر سخت بود و تا جایی که می‌توانستیم بازیکن جذب کردیم. در پست مهاجم هم بازیکن بگیریم تیم ما کامل می‌شود. امیدوارم در این فصل به هدف هیات مدیره که حضور در نیمه بالایی جدول است برسیم و اگر تیم خوب تقویت و ساماندهی برای فصل بعد شود می‌توانیم به رده‌های بالای جدول برسیم.

خطیبی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با حضور فخرالدینی و شریفات جناح راست آلومینیوم زهردار است، عنوان کرد: جناح چپ ما هم زهردار است و پوریا آریا کیا یکی از سه بازیکن چپ پای خوب فوتبال کشورمان است. در هر سه پست بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و فقط نگران خط حمله هستیم که باشگاه در تلاش است که ۲ مهاجم خوب جذب کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه در این فصل رابطه خوبی با مدیریت باشگاه دارید، گفت: بله آقای محرابی در زمان حضور تیم در لیگ یک هم مدیر باشگاه بودند که به لیگ برتر آمدیم و ایشان از مدیران سالم فوتبال است و می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

وی در مورد وضعیت VAR برای فصل آینده فوتبال  کشورمان اظهار داشت: اگر VAR  اضافه شود خیلی از مشکلات فوتبال مان حل می شود و باید این تجهیزات به فوتبال کشورمان بیاید. در حال حاضر در رده بندی ما تیم اول آسیا هستیم ولی این تجهیزات را نداریم اما تیم پانزدهم آسیا همین امکانات را دارد.

خطیبی در مورداینکه در بازی دوستانه امروز به بازیکنان توصیه می‌کرد که به داور معترض نشوند، گفت: در بازی‌های دوستانه نتیجه مهم نیست. دیروز ما برای اولین مرتبه کار  با توپ را شروع کردیم. برایم مهم بود که شرایط بدنی بازیکنان را ارزیابی کنم و ببینم وضعیت بدنی آنها نسبت به بازی اول بهتر شده یا نه که الحمدالله وضعیت بدنی‌شان خوب است و نتیجه در این بازی برای ما مهم نبود.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه مدیریت باشگاه گفته که قصد استفاده از بازیکنان پایه را در آینده دارد و به مرور بودجه باشگاه را کاهش خواهد داد، گفت: هر باشگاهی که به فکر تیم‌های پایه است برنامه ریزی دارد و این باشگاه نیز برنامه ریزی دارد. در بازی امروز از ۴ بازیکن امید استفاده کردم که آنها را در تست بازیکنان امید باشگاه دیده بودم و ممکن است که ۲ نفر از آنها به صورت فیکس در لیگ برتر برای ما بازی کنند البته اگر شرایط شان خوب باشد و قدر این موقعیت را بدانند. مدیریت باشگاه هم می‌خواهد انگیزه لازم را به بازیکنان تیم‌های پایه بدهد و آقای محرابی درست گفتند که می‌خواهیم از بازیکنان تیم های پایه استفاده کنیم.

خطیبی در مورد فهرست بازیکنان مورد نظرش که به باشگاه داده عنوان کرد: در فهرستی که به باشگاه دادم هم نفرات خارجی وجود دارد و هم نفرات ایرانی  و اگر از ۶ بازیکن درخواستی‌ام ۲ بازیکن هم جذب شوند، کافی است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.