• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
3
رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان در پیامی عنوان کرد:

خلق حماسه ای نو در اطفاء حریق جنگل های توسکستان / مردم استان در حفاظت از جنگل های هیرکانی از جان خود گذشتند

  • کد خبر : 5492
  • 20 آبان 1399 - 19:06
خلق حماسه ای نو در اطفاء حریق جنگل های توسکستان / مردم استان در حفاظت از جنگل های هیرکانی از جان خود گذشتند
بام نیوز: رئیس هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان گلستان طی پیامی از کسانی که در حادثه آتش سوزی توسکستان نقش آفرینی کرده اند تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز؛ محمد فلاحی رئیس هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی طی پیامی از کسانی که در حادثه آتش سوزی توسکستان نقش آفرینی کرده اند تقدیر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

کوهنوردی بهترین الگوی کار گروهی ست .کوهنوردان در فضایی فارغ از القاب و موقعیت های شغلی و اجتماعی و دارایی های مادی و معنوی ،همه در کنار هم گام برمیدارند و مسئولیت می پذیرند و بخوبی هم عمل می کنند.

قطعاً جایگاه و تاثیری که شما کوهنوردان در امداد رسانی حوادث از خود به جای میگذارید بر کسی پوشیده نبوده و نیست. گواه این سند زحمات خالصانه ای بود که در اطفاء حریق جنگل توسکستان که به قلب آتش زدید و بار دیگر برای نجات محیط زیست و جنگل ها حماسه خلق کردید.

قطعا جایگاه کسی که حافظ منافع طبیعت و قدردان این گوهر گرانبهاست و جان شیرینش را به خطر می اندازد تا قدردان این نعمت بزرگ باشد نزد خداوند متعال نیز ویژه و رفیع خواهد بود  انشاءلله .

از تمامی عزیزان کوهنوردی که با ایثار و فداکاری و با حس مسئولیتی که داشتند با توکل به خدا و اتکای به توانمندیهایشان در اطفای حریق و در جنگل هیرکانی که از منابع گرانبهای استان و کشور ماست از جان مایه گذاشتند؛ چه کوهنوردانی که در منطقه حضور یافتند ، چه افرادی که اعلام آمادگی کردند ، کسانی که با تشویق ، دعای خیرشان بدرقه راهمان بودو بانوانی که شجاعانه میخواستند با آتش مبارزه کنند به رسم ادب ، تشکر و قدردانی خالصانه و متواضعانه از شما تک تک کوهنوردان اعلام میدارم.

همچنین از  اداره کل منابع طبیعی که مدبرانه فرماندهی عملیات را برعهده داشته و کارکنان زحمتکش و ثمن های طبیعت دوست  منابع طبیعی ، محیط زیست ، هلال احمر و عموم مردم که زحمت فراوانی را در کنترل و مهار آتش متحمل شدند تقدیر و تشکر می نمایم .

برای همه شما عزیزان مهربان از درگاه حضرت حق سلامتی ، عزت و سربلندی آرزو میکنم .

محمد فلاحی

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5492
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : گلستان ما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.