• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
2

روایت علیرضا دبیر از آشنایی با حاج‌قاسم: ناراحتی سردار سلیمانی از درگذشت ناصر حجازی/ او باستانی‌کار بود

  • کد خبر : 16656
  • 15 دی 1399 - 19:25
روایت علیرضا دبیر از آشنایی با حاج‌قاسم: ناراحتی سردار سلیمانی از درگذشت ناصر حجازی/ او باستانی‌کار بود
بام نیوز: رئیس فدراسیون کشتی گفت: همه می‌گویند سردار یا سپهبد سلیمانی اما من می‌گویم عارف بالله.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: علیرضا دبیر در خصوص سالگرد سردار سلیمانی (مرد میدان) اظهار داشت: برخی او را سردار یا سپهبد می‌نامند اما همیشه می‌گویم عارف بالله. خداوند می‌گوید هر کسی ۴۰ روز خوب زندگی کند، حکمت را در زبان و کلام او جاری می‌کنم. آدمی که بیش از ۴۰ سال مجاهدت و مراقبت از نفس داشته، هر حرف و کلام او حکمت است.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: همه شما خبرنگاران زحمت می‌کشید این شخص را بشناسانید اما باز هم نمی‌شود. این را به عنوان فردی می‌گویم که حاج قاسم را می‌شناسم. من از سال ۸۶ از طریق آقای قالیباف با سردار سلیمانی آشنا شدم. من از این شخص لحظه‌ به لحظه نکته آموختم و وقتی کنار او بودم فقط گوش می‌دادم.

قهرمان کشتی ایران و جهان یادآور شد: حاج قاسم همیشه به من لطف داشت و می‌گفت پهلوان. ایشان تاکید داشت همیشه مدیر باید عملیاتی باشد‌. زمانی که در کنار فرمانده‌هان جنگ نظاره‌گر ارتباط آنها با هم بود، برایم جالب بود. همدیگر را با اسم کوچک صدا می‌کردند و بسیار به یکدیگر محبت داشتند. بیشتر مواقعی که حاج قاسم را می‌دیدم، روزه بود و کم به یاد دارم که روزه نبوده باشد.

دبیر با اشاره به خاطره‌ای که از سردار سلیمانی دارد، عنوان کرد: یک بار دیدم او گرفته است. پرسیدم چیزی شده که گفت ناصر حجازی فوت شده است. گفت از این موضوع ناراحت شدم چرا که ما در نوجوانی از او خاطره داریم. اینکه فردی با این دغدغه به این مسئله توجه داشت و دلسوز بود، برایم جالب بود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به کشتی علاقه داشت، گفت: حاج قاسم همیشه می‌گفت کشتی را دوست دارم. همانطور که می‌دانید او خودش باستانی‌کار بود.
قهرمان جهان و المپیک با اشاره به اهمیت سردار سلیمانی به اخلاق در خانواده، اظهارداشت: سردار سلیمانی حتی در خانواده داری و تربیت فرزند بسیار موفق بوده است. فرزندانش در اخلاق بی‌نظیر هستند. پسران افتاده و آقایی دارد که در اخلاق کم از پدر ندارند.

دبیر با یاد نام و خاطره همراه حاج قاسم، گفت: در اینجا باید از شهید حسین پورجعفری همراه همیشگی حاج قاسم هم یاد کنم. او بسیار انسان با اخلاق، با محبت و مجذوب در حاج قاسم بود. باید یاد این شهید را گرامی داشت. قرار است هر ساله مسابقات قهرمانی کشور را در کرمان با نام حاج قاسم سلیمانی برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=16656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.