• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1

روز جهانی مربی ورزشی مبارک باد

  • کد خبر : 3878
  • 08 آبان 1399 - 21:03
روز جهانی مربی ورزشی مبارک باد
بام نیوز: روزهایی که در تقویم جهانی عنوان دارد بسیار می باشد و یکی از این روزها روز مربی است . که در این روز از مقام مربیان ورزش تجلیل می شود . این روز چند سالی است که در کشور ما نیز جا افتاده است و ورزشکاران به هر نحوی از مربیان خود قدردانی می کنند .

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز،روزهایی که در تقویم جهانی عنوان دارد بسیار می باشد و یکی از این روزها روز مربی است . که در این روز از مقام مربیان ورزش تجلیل می شود . این روز چند سالی است که در کشور ما نیز جا افتاده است و ورزشکاران به هر نحوی از مربیان خود قدردانی می کنند .

اگه سری به  مناسبت ها در تقویم جهانی بزنیم این روز به نام روز مربی ورزشی ثبت شده است و تاریخ دقیق روز مربی ورزشی در تقویم جهانی برابر است با ۳۰ ماه اکتبر در تقویم میلادی برابر با ۹ابان ماه سال ۱۳۹۹ است.روز جهانی مربی برای قدردانی از مربی های ورزشی از سوی فیفا در تقویم جهانی به ثبت رسیده است .

هدف یک مربی این است که شما نه‌ تنها بهترین ورزشکار باشید، بلکه بهترین شهروند، بهترین شاگرد، بهترین فرزند و در نهایت به بهترین انسان ‌تبدیل شوید.
مربی ورزش بودن رگه هایی از دوست داشتن آدم ها رو در بردارد و اینکه با تعهد بی قید و شرط، همیشه در تب و تاب و تشویش، اتفاقات خوب از سلامتی و نشاط اجتماعی گرفته تا مرام پهلوانی و اخلاق مداری و افتخار آفرینی را رقم می زند.
به پاس تمام این زحمات پایگاه خبری بام نیوز روز جهانی مربی را به تمام اساتید گرانقدر رشته های مختلف ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران تبریک گفته وسلامتی و سعادت روز افزون و استمرار توفیقات یکایک شما عزیزان را در خدمت  به مردم از خداوند متعال مسئلت دارد.

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.