• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
0

رونالدو علیه فرانس فوتبال؛ زیدان بهترین بود!

  • کد خبر : 13990
  • 26 آذر 1399 - 12:12
رونالدو علیه فرانس فوتبال؛ زیدان بهترین بود!
بام نیوز: رونالدو، ستاره سابق برزیل زین الدین زیدان را بهترین بازیکن دنیای فوتبال خطاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز:  نشریه فرانس فوتبال امسال در اقدامی بحث برانگیز تصمیم به لغو مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ گرفت و به جای آن تیم ۱۱ نفره برتر تاریخ فوتبال را با نظرسنجی از ۱۴۰ روزنامه نگار در سراسر جهان انتخاب کرد. اما این انتخاب نیز جنجال ساز شده و غیبت زین الدین زیدان در خط میانی و حضور بازیکنانی چون لوتار مارتیوس و ژاوی در این ۲۴ ساعت انتقاد بسیاری را برانگیخته است.

اما در این ترکیب ۱۱ نفره، رونالدو، گلزن سابق فوتبال برزیل عنوان بهترین مهاجم نوک تاریخ فوتبال را از آن خود کرده و در پیشانی خط حمله این تیم رویایی قرار گرفته است. حالا رونالدو به دفاع از همبازی سابق خود در رئال مادرید پرداخته و او را بهترین بازیکنی معرفی کرده که تا به حال کنارش بازی کرده است.

ستاره برزیلی در پاسخ به سوال درباره حضورش در تیم رویایی فرانس فوتبال گفت: “من همیشه خودم را به عنوان یک مهاجم می دیدم و ذهنیت خودم اینگونه بود. شاید می توانستم در پست شماره ۱۰ بازی کنم، اما خودم همیشه ترجیح می دادم در نزدیکی دروازه باشم، زیرا من می دانستم که آنجا خطرناک ترین هستم. باید اعتراف کنم من پست شماره ۹ را خیلی دوست داشتم.”

رونالدو همچنین به عدم حضور زین الدین زیدان در این تیم رویایی اشاره کرده و گفت: “زیدان بهترین بازیکنی است که من در کنارش تمرین کرده و با او بازی کرده ام. در ادامه زیدان به عرصه مربیگری روی آورد و سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد . زیدان به عنوان بازیکن بزرگ تر بود یا سرمربی؟ من نمی توانم به چنین سوالی پاسخ دهم.”

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=13990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.