• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

رگبرگ» به جشنواره فیلم کودک رفت/ دغدغه های محیط زیستی برای بچه ها

  • کد خبر : 52243
  • 13 شهریور 1400 - 13:03
رگبرگ» به جشنواره فیلم کودک رفت/ دغدغه های محیط زیستی برای بچه ها
بام نیوز: کارگردان تله فیلم «رگبرگ» گفت: با پایان تدوین و ساخت تیتراژ، فیلم را برای جشنواره کودک اصفهان فرستادیم که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

سجاد امیر یزدانی کارگردان تله فیلم «رگبرگ» درباره ارسال این اثر به جشنواره فیلم کودک اصفهان به خبرنگار سینمایی فارس گفت: ما با پایان تدوین و ساخت تیتراژ، فیلم را برای جشنواره کودک اصفهان فرستادیم که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد چون دغدغه اش نوجوانان است و مسایلی که زندگی نوجوان امروز را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با اشاره به محورهای مختلف این داستان عنوان کرد: داستان چند محور اصلی دارد اولین مسأله آن رابطه بچه ها با طبیعت است. بچه ها از سنین پایین با تکنولوژی هایی مثل اینترنت آشنا هستند اما به همان اندازه آگاهی شأن به طبیعت دچار نقص و مشکل شده است و با توجه به زندگی آپارتمانی کمتر کسی تاثیر طبیعت بر زندگی را به این نوجوانان آموزش می دهد.

این کارگردان با اشاره به تولید این فیلم در قزوین بیان کرد: قزوین شهر باغستان هاست و این باغ ها با پیشرفت زندگی ماشینی به مرور در حال نابودی هستند. چه کودکان و چه بزرگان تاثیر این باغ ها در زندگی خود را نمی بینند و این باغستان ها با سهل انگاری دارند به نابودی می رسند.

وی اضافه کرد: کمتر کسی به تاثیر و اهمیت طبیعت در زندگی روزمره می پردازد و این محور اصلی داستان رگبرگ است.

کارگردان سریال «در میان خاکستر» در پایان درباره محور دیگر فیلم «رگبرگ» گفت: به دلیل شرایط خاص اقتصادی جامعه کودکان از سنین پایین با مشکلات و معضلات اقتصادی آشنا می شوند و ناگزیر از این معضلات تاثیر می پذیرند و باید تاثیر گذار باشند که این موضوع دیگری است که در این فیلم به آن پرداخته می شود.

حمیدرضا محمدی که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «سرجوخه» است به همراه حسین معلومی، مهدی خدایی، آزاده کرمبخش، امیر ورسه ای، محمد شاه محمدپور، مهرداد عزیزی پارسا و بازیگران بومی استان قزوین در این فیلم حضور دارند.

تهیه کنندگی این فیلم را فاطمه باقری بر عهده داشته و سایر عوامل «رگبرگ» عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: سجاد امیریزدانی، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، دستیاران: جواد رنجبر، عباس عطایی، امیرعباس طباطبایی، مهدی نجفی، پژوهشگر: لیلا روغنگیر قزوینی، تدوین : محمد صادق بکتاشیان، صدابردار: علی محمدی فر، موسیقی و صداگذاری: دانیال جلالی، جلوه های ویژه میدانی: عظیم محمدی، ناظر کیفی: حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، مدیر تدارکات: محمد حسین طاهرخانی، طراح صحنه: سجاد قلی پور، طراح لباس: ریحانه طهماسبی، تهیه شده در سیمای مرکز قزوین.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=52243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.