• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2
کمپ تیم های ملی

سالن سنگنوردی رضا علیپور، کمپ تیم‌های ملی می شود

  • کد خبر : 945
  • 17 مهر 1399 - 15:05
سالن سنگنوردی رضا علیپور، کمپ تیم‌های ملی می شود
بام نیوز : با رایزنی صورت گرفته توسط رییس کمیته ملی المپیک با استاندار قزوین، دستور تکمیل سالن تمرینی رضا علیپور بعنوان کمپ تیم‌های ملی سنگنوردی و صخره نوردی در دستور کار استانداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بام و به نقل از کمیته ملی المپیک، رضا صالحی امیری که به منظور سخنرانی در شورای اداری استان قزوین در استانداری حضور یافته بود، پس از اتمام نشست شورای اداری، دیداری را جهت پیگیری مشکل رضا علیپور سریع ترین مرد عمودی جهان برگزار کرد.

در این دیدار که با حضور جمالی پور استاندار، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان و رضا علیپور برگزار شد، علایی‌پور گزارشی در خصوص وضعیت سالن محل تمرین علیپور و سنگنوردان استان ارائه و بودجه لازم جهت تکمیل و مسقف کردن سالن بمنظور پیگیری تمرینات در فصل سرما را ارائه داد.

صالحی امیری نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های علیپور و همچنین حمایت‌های استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان اظهار داشت:  به پتانسیل، توانایی و اراده رضا علیپور بعنوان ورزشکاری محجوب و پرتلاش، ایمان و اعتقاد دارم و مطمئنم با عشق و انگیزه‌ای که به ورزش ایران دارد در صورت تکمیل سالن می‌تواند قزوین را به قطب سنگنوردی ایران و منطقه تبدیل کند.

وی افزود: شکی نیست که با تکمیل و تجهیز این سالن می‌توانیم اردوی تیم‌های ملی را نیز در قزوین میزبانی کنیم. من با  سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و همچنین کریمی رییس شرکت تجهیز صحبت خواهم داشت و از استاندار علاقمند به ورزش نیز درخواست می‌کنم بودجه مناسبی را جهت به نتیجه رسیدن این امر اختصاص دهند.

جمالی‌پور نیز ضمن تقدیر از حضور صالحی امیری در شورای اداری و همچنین توجه به مشکلات قهرمانان و چهره‌های ورزشی اطمینان داد که پیگیر این موضوع خواهد بود و در ادامه گفت: علیپور و شاگردانش با کسب عناوین بزرگ بین المللی از جمله قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی ثابت کردند که سزاوار حمایت و توجه بیشتری هستند و به امید خدا روز دوشنبه در نشستی که با سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش خواهم داشت این موضوع را به سرانجام می‌رسانیم تا در اولین فرصت سالن تکمیل و به بهره برداری کامل برسد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.