• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
0

سرمربی شاهین عامری: حفظ سهمیه استان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال راهبرد این تیم است

  • کد خبر : 77396
  • 01 مرداد 1401 - 13:58
سرمربی شاهین عامری: حفظ سهمیه استان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال راهبرد این تیم است
بام: سرمربی تیم فوتبال شاهین عامری استان بوشهر گفت: این تیم در نخستین حضور خود در لیگ دسته یک کشور به دنبال تجربه‌اندوزی و حفظ سهمیه این استان در این لیگ است.

به گزارش پایگاه خبری بام، مهدی کریمیان اظهار کرد: در ابتدا از استاندار، نماینده شهرستان‎های دشتی و تنگستان در مجلس، فرماندار تنگستان ، مالک باشگاه و مردم خوب عامری تشکر می کنم که برای حل مشکلات مالی این تیم پای کار آمدند.

وی بیان کرد: اکنون همه به این نتیجه رسیدند تا با کمک هم این سهمیه در لیگ دسته یک فوتبال برای استان بوشهر و شهرستان تنگستان حفظ شود.

کریمیان ادامه داد: شاهین عامری برای فصل جاری ۱۰ تا ۱۲ بازیکن اصلی خود را که در صعود زودهمگام فصل گذشته نقش آفرین بودند به عنوان شاکله اصلی تیم حفظ خواهد کرد که قرارداد آنها نیز تمدید شده است.

وی افزود: برای تقویت تیم چند بازیکن لیگ یکی و حتی سطح بالاتر از لیگ برتر جذب خواهند شد.

کریمیان یادآور شد: شاهین عامری پس از گذشت ۲ فصل، موفق به صعود به لیگ دسته یک شده است و امسال در مسیر حفظ سهمیه تیم در لیگ یک به صعود به بالای جدول نیز چشم دارد.

وی تاکید کرد: در کل هدف گذاری این است که این امتیاز ارزشمند در استان بماند و سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر به دنبال صعود به لیگ برتر باشیم.

کریمیان یادآور شد: امسال از بازیکنان تا کادر فنی نیروهای بومی در اولویت هستند و هر بازیکن که بومی و توانایی بازی در لیگ یک داشته باشد از توانایی وی استفاده خواهد شد.

وی افزود: تیم شاهین در فصل بدن‌سازی به دلیل شرایط گرم آب و هوایی قابلیت انجام تمرین در بوشهر ندارد و در این راستا اردویی ۱۰ روزه در تهران برگزار می‌کند.

کریمیان اظهار کرد: شماری از بازیکنان جدید نیز در اردوی آمادگی تیم در تهران جذب تیم خواهند شد و امید است با دست پر از اردو برگردیم و تیم بخوبی آماده حضور شایسته در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال شود.

وی بیان کرد: تخقق این مهم بدون تردید در سایه تحقق قول مساعد مسئولان و شورای راهبردی پتروشیمی های استان بوشهر خواهد بود که امیدواریم تا پایان در کنار تیم باشند و از شاهین عامری حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77396
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.