2

سلامت اداری، رضایتمندی مردم و هوشمندسازی؛ سه ضلع راهبرد بازرسی توانیر در بوشهر

  • کد خبر : 113215
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۴ - ۲۲:۴۱
سلامت اداری، رضایتمندی مردم و هوشمندسازی؛ سه ضلع راهبرد بازرسی توانیر در بوشهر
بام | در نشست مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر با مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، بر ضرورت ارتقای سلامت اداری، توسعه خدمات هوشمند و افزایش رضایتمندی مردم به‌عنوان اولویت‌های اصلی بازرسی تأکید شد؛ نشستی که با تمرکز بر شفافیت، صیانت از حقوق شهروندان و بهبود کیفیت خدمات برگزار شد.

پایگاه خبری بام | در جریان این نشست، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به عملکرد سال‌های گذشته این شرکت گفت: «تداوم بررسی گلوگاه‌های فساد و رفع چالش‌های اداری، موجب افزایش اعتماد و رضایت مردم شده است او با قدردانی از همکاری مردم استان در گذر از پیک بار تابستان امسال افزود: تأمین برق پایدار و تسهیل روند خدمات‌رسانی، محور اصلی تلاش خادمان صنعت برق در بوشهر است.

در ادامه، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر از برگزاری نشست کمیته سلامت اداری با حضور معاونان، مدیران شهرستان‌ها و اعضای کمیته خبر داد و بیان کرد: شاخص‌های اداره، مشتری‌مداری، سلامت همکاران و هوشمندسازی بازرسی از موضوعات اصلی این نشست بود او تأکید کرد که ارتقای شاخص‌های عملکردی در حوزه خدمات‌رسانی به مردم، یکی از رویکردهای کلیدی توانیر است و ارائه خدمات صادقانه به مشترکان، رسالت اصلی همکاران صنعت برق محسوب می‌شود.

مدیرکل بازرسی توانیر با اشاره به اهمیت سلامت جسمی و روانی کارکنان شرکت‌های توزیع برق گفت: ارتباط مستقیم با مردم، ضرورت توجه ویژه به سلامت کارکنان را بیش از پیش برجسته می‌کند وی افزود: نظارت مستمر، دریافت پیشنهادات و اجرای پروژه‌های بهبود، مسیر اصلی سلامت اداری و کسب رضایتمندی مردم را تشکیل می‌دهد همچنین موضوع هوشمندسازی بازرسی به‌عنوان محور توسعه‌محور صنعت برق مطرح شد و بر ضرورت ارتقای سامانه‌های نظارتی و دیجیتال برای افزایش دقت و شفافیت تأکید گردید.

در بخش پایانی این نشست، گزارش عملکرد بخش‌های مختلف شرکت در حوزه سلامت اداری ارائه شد و موضوعاتی همچون معیشت کارکنان، برنامه‌های حمایتی و راهکارهای ارتقای کیفیت کار مورد بررسی قرار گرفت در پایان نیز سه نفر از کارکنان شرکت به‌دلیل پاک‌دستی و کسب رضایتمندی مردمی با حضور مدیرکل بازرسی توانیر و مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=113215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.