پایگاه خبری بام | در جریان این نشست، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به عملکرد سالهای گذشته این شرکت گفت: «تداوم بررسی گلوگاههای فساد و رفع چالشهای اداری، موجب افزایش اعتماد و رضایت مردم شده است او با قدردانی از همکاری مردم استان در گذر از پیک بار تابستان امسال افزود: تأمین برق پایدار و تسهیل روند خدماترسانی، محور اصلی تلاش خادمان صنعت برق در بوشهر است.
در ادامه، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر از برگزاری نشست کمیته سلامت اداری با حضور معاونان، مدیران شهرستانها و اعضای کمیته خبر داد و بیان کرد: شاخصهای اداره، مشتریمداری، سلامت همکاران و هوشمندسازی بازرسی از موضوعات اصلی این نشست بود او تأکید کرد که ارتقای شاخصهای عملکردی در حوزه خدماترسانی به مردم، یکی از رویکردهای کلیدی توانیر است و ارائه خدمات صادقانه به مشترکان، رسالت اصلی همکاران صنعت برق محسوب میشود.
مدیرکل بازرسی توانیر با اشاره به اهمیت سلامت جسمی و روانی کارکنان شرکتهای توزیع برق گفت: ارتباط مستقیم با مردم، ضرورت توجه ویژه به سلامت کارکنان را بیش از پیش برجسته میکند وی افزود: نظارت مستمر، دریافت پیشنهادات و اجرای پروژههای بهبود، مسیر اصلی سلامت اداری و کسب رضایتمندی مردم را تشکیل میدهد همچنین موضوع هوشمندسازی بازرسی بهعنوان محور توسعهمحور صنعت برق مطرح شد و بر ضرورت ارتقای سامانههای نظارتی و دیجیتال برای افزایش دقت و شفافیت تأکید گردید.
در بخش پایانی این نشست، گزارش عملکرد بخشهای مختلف شرکت در حوزه سلامت اداری ارائه شد و موضوعاتی همچون معیشت کارکنان، برنامههای حمایتی و راهکارهای ارتقای کیفیت کار مورد بررسی قرار گرفت در پایان نیز سه نفر از کارکنان شرکت بهدلیل پاکدستی و کسب رضایتمندی مردمی با حضور مدیرکل بازرسی توانیر و مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

















