پایگاه خبری بام | شاپور رجایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر، در نشست با هیأت مدیره کانون پیشکسوتان ورزش استان، با تأکید بر نگاه مثبت استانداری به این کانون، گفت: جمعیت کشور در سالهای آینده به سمت سالمندی حرکت میکند و در این راستا، تقویت تشکلهای مردمی مرتبط با پیشکسوتان و کهنسالان ضروری است او افزود که استانداری در کنار کانون پیشکسوتان قرار دارد تا فعالیتهای آن گستردهتر و خدماتدهی به پیشکسوتان تسهیل شود.
مدیرعامل کانون پیشکسوتان ورزش استان بوشهر، ولید صفری، با اشاره به اینکه این کانون برای نخستین بار در سطح کشور به شکل مردمنهاد در استان بوشهر تشکیل شده، از همراهی استاندار و مدیران استانی در مسیر ثبت و فعالیت کانون قدردانی کرد او یادآور شد که برای توسعه کمیتههای کانون در شهرستانها، نیاز به تأمین دفتر مرکزی در استان وجود دارد و امیدوار است این موضوع در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
صفری ضمن اشاره به نقش تشکلهای مردمنهاد بهعنوان حلقه واسط میان مردم و دستگاههای مسئول، تصریح کرد که کانون پیشکسوتان ورزش به دنبال تقویت این ارتباط و ارائه خدمات متنوع به جامعه ورزش است وی یادآور شد که پیگیری مطالبات جامعه ورزش از جمله مشکلات زیرساختی همچون چمن ورزشگاه قدس بوشهر، با همکاری فرماندار و اداره کل ورزش و جوانان در حال انجام است و اقدامات لازم برای کشت مجدد و بهبود وضعیت زمین در دستور کار قرار دارد.
این نشست بار دیگر نشان داد که توسعه و تقویت کانونهای پیشکسوتان ورزش نه تنها به ارتقای سطح فعالیتهای ورزشی پیشکسوتان کمک میکند، بلکه نقش مهمی در پشتیبانی اجتماعی و فرهنگی ورزش استان بوشهر دارد و استانداری نیز آماده حمایت عملی از این تشکلهاست.














