• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

صعود کوهنوردان خارگی به قله بل

  • کد خبر : 48345
  • 01 مرداد 1400 - 10:07
صعود کوهنوردان خارگی به قله بل
بام نیوز: تیم کوهنوردی جزیره خارگ یاد اولین شهیده مدافع سلامت جزیره خارگ را بر بام استان فارس گرامی داشتند.

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با بام نیوز اظهار داشت : تیم ۱۲ نفره کوهنوردی جزیره خارگ موفق به صعود به قله ۳۹۱۸ متری بل مرتفعترین قله استان فارس شدند.

رئیس هیات کوهنوردی جزیره خارگ تصریح کرد : این صعود با هدف گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهیده مدافع سلامت جزیره خارگ شهیده سهیلا خراسانی و ارج نهادن به مدافعان سلامت جزیره خارگ در طول سال‌های همه گیری ویروس کرونا انجام گرفت.

دشتی زاده ادامه داد: هیات کوهنوردی جزیره خارگ از ابتدای فعالیت خود علاوه بر اینکه تمرکز جدی بر روی رشد و پرورش کوهنوردان بالقوه جزیره خارگ داشته است سعی کرده در کنار ورزش فعالیت های فرهنگی را در سرلوحه کار خود قرار دهد که از جمله این فعالیت ها گرامیداشت و ثبت نام شهدای گرانقدر جزیره خارگ بر روی قله های ایران بوده است.

وی بیان داشت: کوهنوردی علارغم خطراتی که در پیش رو دارد ولی در نهایت ورزشی انسان ساز است که در جزیره خارگ با تمام محدودیت ها کوهنوردان خارگی با همت و تلاش خود توانستند نشان دهند می‌توان با برنامه ریزی دقیق و اصولی به بلندای قله ها رسید .

در پایان گفت: برنامه های متنوعی چه از لحاظ استعدادیابی و تقویت مهارت ها و همچنین ارتقا سطح کیفی و کمی کوهنوردان جزیره خارگ در پسا کرونا تدوین نموده ایم تا زمینه رشد و شکوفایی بیشتر را فراهم سازیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=48345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.