• امروز : سه شنبه, ۱۵ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 5 March - 2024
کل اخبار 24592
1

طرح «طبیعت‌گردی خانواده» در فراهان اجرا می‌شود

  • کد خبر : 7000
  • 28 آبان 1399 - 17:54
طرح «طبیعت‌گردی خانواده» در فراهان اجرا می‌شود
بام نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان گفت: طرح «طبیعت‌گردی خانواده» در شهرستان فراهان اجرا می‌شود.

به گزارش پایه های خبری بام نیوز، از فراهان، حمیدرضا کهریزی صبح امروز در نشست اعضای شورای ورزش همگانی شهرستان فراهان با اشاره به وجود پتانسیل‌های ناب گردشگری در شهرستان فراهان، اظهار کرد: امروز جامعه ما با توجه به مسائل موجود و همچنین سایه سنگین کرونا دچار خمودگی شده است لذا باید بیش‌ازپیش به افراد حاضر در این جامعه توجه کرد.
وی با اشاره به نقش زنان در پویایی جامعه و همچنین تربیت نسلی توانمند، افزود: امروز مادران و دختران ما باید از سلامت کامل فکری و جسمی برخوردار باشند تا بتوانند برای آینده کشور فرزندانی خوب تربیت کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان با اشاره به اینکه طرح «طبیعت‌گردی خانواده» با هدف توجه ویژه به زنان و دختران توسط معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ابلاغ‌شده و به شهرستان‌های استان نیز اعلام‌شده است، گفت: در حال حاضر با توجه به وجود تجربه کافی در دو هیئت ورزشی کوهنوردی و همگانی در راستای برگزاری برنامه‌هایی از این قبیل این شهرستان آمادگی لازم در خصوص اجرای این طرح در سطح مناطق محتلف شهرستان را دارد.
وی گفت: میزان مشارکت بانوان شهرستان فراهان در فعالیت‌های ورزشی خصوصاً ورزش همگانی در سال گذشته ۸ درصد بوده است.

کهریزی جمعیت بانوان سازمان‌دهی شده ورزشی شهرستان فراهان را که دارای بیمه ورزشی هستند را ۴۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و دقیق بتوانیم ظرفیت‌های بالفعل موجود در بانوان را بالقوه کنیم.

وی همچنین در چهارمین جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان فراهان ک با موضوع بررسی و ارائه راهکار های کاهش آسیب‌ای اجتماعی ناشی از  ویروس کرونا  در حوزه جوانان برگزار شد، بیان داشت: در پی شیوع کرونا که بزرگ‌ترین چالش بین‌المللی بشر از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون بوده است، مشکلاتی برای جوامع به وجود آمده که حل آن ضروری است.

رئیس اداره ورزش فراهان گفت:کرونا نه تنها توانست جای خود را در صدر اخبار تمام خبرگزاری‌های مهم و غیرمهم دنیا اعم از رسمی و غیررسمی بگیرد، بلکه حجم بالایی از تبادلات فضای مجازی، گفت‌وگوهای فضای حقیقی در محیط‌های کاری و خانواده‌ها و حتی تصاویر ذهنی و عالم رویای انسان‌ها را نیز در برگرفت.

 وی تصریح کرد: علاوه بر درد و رنج غیرقابل تحمل و از بین رفتن زندگی، ویروس کرونا در حال حاضر اقتصاد جهان را تحت تأثیر قرار داده و به سهم بازار جهانی صدمه رسانده است، صاحبان مشاغل سراسر جهان، تأثیر این تغییرات رفتار را احساس می‌کنند و اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند این همه‌گیری منجر به خسارت اقتصادی در حدود صدها میلیارد دلار شود.
کهریزی ادامه داد: : اثرات و تبعات ویروس کووید-۱۹ بر سبک زندگی شامل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، آموزشی، زیست محیطی، روانی و مذهبی و فقهی است که برنامه‌ریزی برای کاهش این اثرات بسیار مهم و ضروری است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=7000
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.