0

عسلویه میزبان نخستین مرکز پایش سلامت کشور شد

  • کد خبر : 118415
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۸
عسلویه میزبان نخستین مرکز پایش سلامت کشور شد
بام | رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی نخستین مرکز پژوهشی پایش سلامت کشور در شهرستان عسلویه خبر داد و تاکید کرد سلامت مردم و کارکنان منطقه صنعتی پارس جنوبی در اولویت برنامه‌های حوزه درمان قرار دارد.

پایگاه خبری بام | دکتر اله‌کرم اخلاقی در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اظهار کرد: ایجاد مرکز پژوهشی پایش سلامت در عسلویه با هدف بررسی مستمر وضعیت سلامت ساکنان و کارکنان منطقه صنعتی طراحی شده تا آثار احتمالی عوامل محیطی و صنعتی به‌صورت تخصصی ارزیابی شود.

وی افزود: موضوع کیفیت هوا و تاثیرات آن بر سلامت مردم عسلویه طی سال‌های گذشته از دغدغه‌های مهم حوزه بهداشت بوده و راه‌اندازی این مرکز می‌تواند نقش موثری در پیشگیری، پایش و تصمیم‌سازی‌های سلامت‌محور ایفا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با قدردانی از همراهی صنعت در توسعه زیرساخت‌های درمانی تاکید کرد: همکاری مجموعه‌های صنعتی با حوزه سلامت، زمینه ارتقای خدمات بهداشتی و افزایش سطح مراقبت‌های تخصصی را فراهم کرده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی نیز با تاکید بر اهمیت سلامت ساکنان منطقه گفت: کارکنان صنعت در کنار مردم عسلویه زندگی می‌کنند و توجه به سلامت عمومی، یکی از اولویت‌های مهم مجموعه پارس جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=118415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.