پایگاه خبری بام | دکتر الهکرم اخلاقی در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اظهار کرد: ایجاد مرکز پژوهشی پایش سلامت در عسلویه با هدف بررسی مستمر وضعیت سلامت ساکنان و کارکنان منطقه صنعتی طراحی شده تا آثار احتمالی عوامل محیطی و صنعتی بهصورت تخصصی ارزیابی شود.
وی افزود: موضوع کیفیت هوا و تاثیرات آن بر سلامت مردم عسلویه طی سالهای گذشته از دغدغههای مهم حوزه بهداشت بوده و راهاندازی این مرکز میتواند نقش موثری در پیشگیری، پایش و تصمیمسازیهای سلامتمحور ایفا کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با قدردانی از همراهی صنعت در توسعه زیرساختهای درمانی تاکید کرد: همکاری مجموعههای صنعتی با حوزه سلامت، زمینه ارتقای خدمات بهداشتی و افزایش سطح مراقبتهای تخصصی را فراهم کرده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی نیز با تاکید بر اهمیت سلامت ساکنان منطقه گفت: کارکنان صنعت در کنار مردم عسلویه زندگی میکنند و توجه به سلامت عمومی، یکی از اولویتهای مهم مجموعه پارس جنوبی در حوزه مسئولیتهای اجتماعی است.















