• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
5
عملیات جستجو ادامه دارد

عملیات جست‌وجو برای نجات کوهنورد گم‌شده در قزوین بدون نتیجه پایان یافت

  • کد خبر : 1021
  • 18 مهر 1399 - 23:17
عملیات جست‌وجو برای نجات کوهنورد گم‌شده در قزوین بدون نتیجه پایان یافت
بام نیوز:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: عملیات جست‌وجو برای یافتن و نجات کوهنوردی مفقود‌شده در مناطق کوهستانی و جنگلی استان‌های قزوین، گیلان و مازندران بدون نتیجه پایان یافت.

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار بام ،در قزویناظهار داشت: با توجه به بررسی‌های ما یک کوهنورد ۲۹ شهریورماه گذشته به قصد صعود به قله سیالان (در مرز استان‌های قزوین و گیلان) از سمت الموت وارد استان قزوین شده و در نیمه‌شب روز دوشنبه ۳۱ شهریور هم آخرین تماس تلفنی را با خانواده و آشنایان برقرار کرده است.

وی اضافه کرد: این کوهنورد در آخرین تماس تلفنی‌اش اعلام کرده که به همراه یک چوپان در حال حرکت از قله سیالان به سمت دشت دریاسر شهرستان تنکابن است و حتی گفته که ۲ ساعت دیگر به دریاسر می‌رسم. به همین خاطر ۴ تیم امداد و نجات به منطقه اعزام کردیم که بعد از ۴ روز جست‌وجو در مسیر رفت و برگشت سیالان به دریاسر نتوانستند اثری از این کوهنورد گم‌شده پیدا کنند.

آصفی ادامه داد: ۱۴ نفر از تیم‌های امداد و نجات شامل نجاتگران جمعیت هلال احمر و کوهنوردان حرفه‌ای استان قزوین به مدت ۴ روز یک گشت و جست‌وجوی کامل در ارتفاعات کوه سیالان، دشت دریاسر، گردنه هزارچم، عسل‌محله، مناطق پرپنگ و گوسفندسرای وینی (نزدیک روستای وینه) انجام دادند، اما به هیچ نتیجه قطعی‌ای در مورد سرنوشت کوهنورد گم‌شده نرسیدند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=1021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.