• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
1

فرمانده سپاه بوشهر: بسیجیان ورزشکار سفیران انقلاب در صحنه‌های ورزشی هستند

  • کد خبر : 80798
  • 12 آذر 1401 - 14:28
فرمانده سپاه بوشهر: بسیجیان ورزشکار سفیران انقلاب در صحنه‌های ورزشی هستند
بام: فرمانده سپاه استان بوشهر نقش بسیجیان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی را مهم دانست و گفت: بسیجیان ورزشکار سفیران انقلاب در صحنه‌های ورزشی در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بام، سردار علی رزمجو صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی – ورزشی بسیج استان بوشهر به نقش مهم بسیج در صحنه‌های انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بسیج و بسیجیان در طول دوران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده‌اند که در عرصه ورزش نیز همچون سایر عرصه‌ها حضوری فعال دارند.

وی کارنامه بسیجیان در مسابقات گوناگون و در رشته‌های متعدد را درخشان دانست و بیان کرد: ورزش و ورزشکار بسیجی دارای اخلاق و رفتاری شایسته و گفتاری نیکو است به طوری که در هر میدانی حضور پیدا می‌کند روحیه بسیجی را که همان روح تعبد، تخصص و منش بسیجی است در آن ساری و جاری می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر خطاب به بسیجیان ورزشکار گفت: هر کدام از شما یک سفیر ورزشکار انقلابی هستید، بنابراین لازم است ضمن حضور فعال در صحنه‌های مختلف ورزشی، با حضور در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی نیز از ارزش‌های نظام دفاع کنید.

جشنواره ورزشی بسیج در ۴ رشته برگزار شد

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق علیه‌السلام در آیین اختتامیه مرحله استانی این مسابقات گفت: این جشنواره ورزشی در ۴ رشته آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت و فوتبال دستی برگزار شد.

سرهنگ روح الله فرزین اظهار کرد: مرحله پایگاهی این جشنواره به صورت تیمی و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس امسال در سطح پایگاه‌های مقاومت سراسر استان آغاز شد که نفرات برتر به ترتیب بعد از شرکت در مرحله حوزه‌ای و شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی افزود: مرحله استانی این جشنواره با حضور ۷۰ نفر از بسیجیان ورزشکار از سراسر استان بوشهر در رده سنی جوانان برگزار شد که در پایان با اهدای مدال و هدیه از تیم‌های اول تا سوم هر رشته تقدیر به عمل آمد.

معرفی تیم‌های برتر

تیم‌‌های پایگاه‌های مقاومت فتح المبین دشتستان، شهید فولادی بوشهر و علی بن ابیطالب علیه‌السلام گناوه در این مرحله از مسابقات توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رشته تنیس روی میز را از آن خود کنند.

همچنین تیم‌‌های پایگاه‌های مقاومت شهید حرآبادی بوشهر، ۱۷ شهریور دشتستان و کربلا تنگستان به ترتیب مقام اول تا سوم رشته دارت و تیم‌های پایگاه‌های مقاومت ابوذر غفاری گناوه، شهید عاشوری دشتی و شهید حرآبادی بوشهر نیز به ترتیب مقام اول تا سوم رشته فوتبال دستی را کسب کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=80798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.