• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

فولاد خوزستان در تدارک جذب یک بازیکن با کیفیت

  • کد خبر : 59013
  • 27 مهر 1400 - 3:24
فولاد خوزستان در تدارک جذب یک بازیکن با کیفیت
بام نیوز: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت:در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت و در حد و اندازه های فولاد هستیم اما شرایط کار بسیار دشوار است.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز، حمیدرضا گرشاسبی با اشاره به وضعیت  ورزشگاه شهدای فولاد اظهار داشت: ورزشگاه ما حدود ۳۰ هزار نفر ظرفیت کلی دارد. می توانیم ادعا کنیم فولاد بهترین ورزشگاه را از همه نظر مانند گیت‌های ورودی، چیدمان صندلی‌ها، مسائل بهداشتی و … دارد و هیچ دغدغه ای برای حضور تماشاگران نداریم.

مدت‌هاست که شروع به آماده‌سازی خود کرده‌ایم و حس می‌کردیم که هر لحظه ممکن است شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام شود. خوشبختانه همه مسائل لازم را انجام داده‌ایم و آماده هستیم. دلمان برای هواداران تنگ شده است و امیدوارم به زودی آن‌ها را ببینیم.

وی در رابطه با لزوم نگهداری از اماکن ورزشی، گفت: ما ضمن بازدید از زیرساخت های مجموعه با همکارانمان برنامه‌ریزی‌ های لازم را انجام دادیم و خوشبختانه آماده برگزاری بازی ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از بی توجهی به امکانات ورزشی گفت: کرونا و تعطیلی مسابقات فرصت بسیار خوبی بود تا بتوانیم‌ دستی روی سر و روی اماکن ورزشی بکشیم، اما متاسفانه شاهدیم برخی با بی مسئولیتی و بی توجهی مانند ویروس کرونا رفتار کرده و ورزشگاه‌‌ها را متروکه کردند.

گرشاسبی به موضوع جذب بازیکن هم اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت و در حد و اندازه های فولاد هستیم اما شرایط کار بسیار دشوار است. متاسفانه پنجره باشگاه زمانی بازشده که تقریباً بازیکن آزاد و باکیفیتی باقی نمانده و نمی خواهیم با بازیکنی که قرارداد دارند وارد مذاکره شویم و باشگاه را به چالش بکشیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=59013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.