• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
4

قهرمانی رعد در مسابقات شنای آب های آزاد جام شروع دوباره

  • کد خبر : 53788
  • 24 شهریور 1400 - 2:32
قهرمانی رعد در مسابقات شنای آب های آزاد جام شروع دوباره
بام نیوز: دو تیم رعد تهران و رعد پدافند در مسابقات شنا آب‌های آزاد که با عنوان جام شروع دوباره امروز در رده سنی زیر ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال برگزار شد، قهرمان شدند.

به گزارش بام نیوز، مسابقات شنا آب های آزاد “جام شروع دوباره” امروز دوشنبه در رده های سنی زیر ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال آقایان به میزبانی هیأت شنای استان مازندران، در شهرستان نوشهر با حفظ شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

در پایان رقابتهای مسافت ۳ کیلومتر رده سنی زیر ۲۰ سال تیم رعد پدافند با ۳۰ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم های گلستان و استخر نور تهران ب به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در مسافت ۵ کیلومتر رده سنی بالای ۲۰ سال تیم رعد پدافند با ۳۴ امتیاز اول و تیم های مازندران الف (نوشهر) با ۲۰ امتیاز و استخر نور تهران الف با ۱۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

در مسافت ۵ کیلومتر بالای ۲۰ سال رامتین کاظمی رودسری از تیم رعد با رکورد ۱.۳۲:۴۳ اول، عباس جهانگیری از تیم رعد با امتیاز ۱.۳۳:۳۱ در رده دوم و رضا محمودی از تیم مازندران الف ۱.۳۳:۳۳ سوم شدند. صادق رحیمی‌پور، محمدرضا ملکخانبانیان، محسن سوخته سرایی، حمدالله محمدی و کوروش صادقی نیز چهارم تا هشتم شدند. محمدعلی تهرانی، امیرحسین صوفی، شادمان شهرستانی و کاظم غلامی نیز حذف شدند. در این مسابقات ۱۲ شناگر حضور داشتند.

در مسافت ۳۰ کیلومتر زیر ۲۰ سال محمد حسین قاسمی از تیم رعد پدافند با رکورد ۴۵.۴۵ اول، هومر عباسی از تیم گلستان با امتیاز ۴۵.۴۷ دوم و علی افشاری با رکورد ۴۵.۴۸ سوم شدند. محمد مهمان نواز، محمد پارسا نورآیین، مهدی سوخته سرایی، پدرام کشمیری و محمد مهدی حاجری چهارم تا هشتم شدند. در این مسابقات ۳۲ ورزشکار حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=53788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.