0

مأموریت موفق انتقال مصدوم سانحه رانندگی از خارگ

  • کد خبر : 119404
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۵ - ۶:۳۸
مأموریت موفق انتقال مصدوم سانحه رانندگی از خارگ
بام | مدیر عملیات عمومی خارگ از انتقال موفق یک مصدوم سانحه رانندگی از جزیره خارگ به مرکز درمانی خارج از جزیره خبر داد و گفت: این مأموریت پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در بیمارستان خلیج فارس و با تشخیص ضرورت ادامه درمان تخصصی، از طریق شناور ناجی و با هماهنگی کامل دستگاه‌های مسئول انجام شد.

پایگاه خبری بام | محمدرضا دشتی‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع یک سانحه رانندگی در جزیره خارگ، مصدوم پس از انتقال به بیمارستان خلیج فارس تحت اقدامات تشخیصی و درمانی قرار گرفت. با نظر تیم پزشکی و به دلیل نیاز به ادامه روند درمان در مرکز تخصصی، فرآیند اعزام وی به خارج از جزیره در دستور کار قرار گرفت و انتقال از طریق شناور ناجی با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در حوادث ترافیکی و شرایط اورژانسی، سرعت عمل در تصمیم‌گیری، هماهنگی میان بخش‌های درمانی، امدادی و دریایی و رعایت استانداردهای انتقال بیمار، نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش شانس درمان و کاهش عوارض ناشی از مصدومیت دارد.

دشتی‌زاده تأکید کرد: حفظ آمادگی عملیاتی و تقویت هماهنگی میان بخش‌های امدادی و درمانی، از مهم‌ترین الزامات ارائه خدمات درمانی در خارگ است و این آمادگی، امکان انتقال سریع بیماران نیازمند خدمات تخصصی به مراکز درمانی خارج از جزیره را فراهم می‌کند.

وی در پایان از همکاری و تلاش مجموعه اداره بندر خارگ، عوامل شناور ناجی، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ و کادر درمانی بیمارستان خلیج فارس خارگ در اجرای موفق این مأموریت قدردانی کرد و گفت: هم‌افزایی و هماهنگی میان دستگاه‌های خدمت‌رسان، نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی به‌موقع و حفظ سلامت شهروندان دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=119404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.