• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
2
صبح زود در زمین کارگران

محمود فکری دوباره در جمع سرخپوشان نساجی(عکس)

  • کد خبر : 886
  • 15 مهر 1399 - 12:23
محمود فکری دوباره در جمع سرخپوشان نساجی(عکس)
بام نیوز: در شرایطی که روز گذشته از توافق نهایی استقلال با محمود فکری خبر داده شد، با اعلام مسوولان نساجی این مربی دقایقی پیش در محل تمرین تیمش حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری بام ، استقلال که برای انتخاب سرمربی خود در نهایت به سه گزینه رسیده بود، با محمود فکری به توافق نهایی رسید و حتی گفته شد پیش نویس قرارداد طرفین برای سرمربیگری او روی نیمکت این تیم در فصل بیستم به امضا رسیده است.

با این حال با توجه به قرارداد محمود فکری با نساجی مازندران، مدیران این باشگاه مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده و خواهان تعهد وی به قراردادش و حضور در تمرینات این تیم شدند.

موضوعی که باعث شده تا محمود فکری دقایقی پیش با حضور در محل تمرین نساجی حاضر شود و اکنون باید دید مدیران دو تیم قادر به انجام مذاکره برای این انتقال خواهند بود یا خیر.

محمود فکری نیم فصل گذشته هدایت نساجی را برعهده گرفت و با این تیم موفق به کسب نتایج مناسبی شد و به همین دلیل در ادامه در بین سه گزینه نهایی باشگاه استقلال برای قبول نیمکت مربیگری آبی‌پوشان قرار گرفت.

مدیران نساجی اما با تکیه بر قراردادی که با محمود فکری دارند، در شرایط فعلی با این انتقال مخالفت کرده و گفته می‌شود درخواست مبلغی برای رضایتنامه در زمینه انتقال وی را داشته‌اند.


موضوعی که احتمالا طی ساعات آتی بین مدیران دو طرف با برگزاری جلسه‌ای د‌ر این زمینه دنبال خواهد شد تا تکلیف آینده نیمکت استقلال مشخص شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.