• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

مراسم روز جهانی جهانگردی در شهر هورامان تخت برگزار می‌شود

  • کد خبر : 51780
  • 10 شهریور 1400 - 7:44
مراسم روز جهانی جهانگردی در شهر هورامان تخت برگزار می‌شود
بام نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از برگزاری مراسم روزجهانی جهانگردی در ۸ مهرماه در شهر هورامان تخت با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌ها و معتمدین خبر داد.

به گزارش بام نیوز از سنندج، یعقوب گویلیان در دیدار با فرماندار شهرستان سروآباد، اظهار کرد: بیشتر روستاهای شهرستان سروآباد توان و ظرفیت تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری در سطح کشور را با توجه به فرهنگ غنی، معماری پلکانی، طبیعت زیبا و… را دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: ثبت جهانی هورامان رویدادی مسرت بخش و دستاورد بزرگی بود که نیاز است با همکاری و همدلی فرماندار و مسئولین سروآباد در راستای حفظ و حراست از این دستاورد برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه منطقه هورامان در سه حوزه میراث فرهنگی، صنعت گردشگری و صنایع دستی و هنرهای سنتی است.

یوسف باشی فرماندار سروآباد هم با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات موثر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در جریان ثبت جهانی هورامان گفت: برای معرفی بهتر منطقه هورامان در سطح ملی و بین المللی اعتبار ویژه ای به این منظور اختصاص خواهیم داد.

فرماندار شهرستان سروآباد اظهار داشت: این فرمانداری آماده همکاری کامل برای برگزاری مراسم روز جهانی جهانگردی در شهر هورامان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.