• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
1

مرزبان: هواداران به قدرتمندی سپاهان عادت کرده اند/سر قولم هستم

  • کد خبر : 56558
  • 10 مهر 1400 - 4:16
مرزبان: هواداران به قدرتمندی سپاهان عادت کرده اند/سر قولم هستم
بام نیوز: مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران به قدرتمندی سپاهان عادت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز از اصفهان، رضا میرزایی در حاشیه مراسم معارفه بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان تشریح کرد: به‌نظرم چنین مراسمی در کشور نمونه است، جای دارد از مدیریت باشگاه به دلیل برگزاری چنین مراسمی قدردانی کنم.

بازیکن تیم سپاهان، افزود: خوشحالم که مجددا هواداران تیم را در نقش‌جهان دیدیم، امسال سال سختی را پیش رو داریم و باید به خوبی تلاش کنیم تا به هدف خود برسیم.

وی با اشاره به انتظارات هواداران از تیم سپاهان اذعان داشت: هواداران همیشه سپاهان را بالای جدول دیده‌اند و سپاهان باید بالای جدول بماند، ما باید تمام تلاش خود را بکنیم زیرا امید و دلخوشی مردم اصفهان به سپاهان و زاینده رود است.

علیرضا مرزبان، نیز تشریح کرد: هواداران سپاهان به قدرتمندی سپاهان عادت کرده‌اند، با توجه به نتایج سال گذشته انتظارات از این تیم زیاد است.

مربی سپاهان با اشاره به فصل نقل‌وانتقالات پیش از شروع فصل و حواشی آن تشریح کرد: بازیکن‌های که  اضافه شدند را باید با بازیکنانی که از دست دادیم مقایسه کنیم؛ سپاهان تیمی است که می‌تواند یکی از مدعیان لیگ است.

وی، با اشاره به قول چندین و چندسال خود در صورت قهرمانی تیم سپاهان گفت: بر روی قول سال گذشته خود استوارم، در صورت قهرمانی سپاهان با پای پیاده از تهران به اصفهان خواهم آمد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.