• امروز : دوشنبه, ۱۴ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
کل اخبار 24592
1

مریم رنجبر: کمانم را فروختم؛ انگیزه‌ای ندارم

  • کد خبر : 12861
  • 17 آذر 1399 - 19:48
مریم رنجبر: کمانم را فروختم؛ انگیزه‌ای ندارم
بام نیوز: عضو پیشین تیم ملی کامپوند، از عدم پرداخت "پاداش مدال آوری و حقوق" به عنوان دلایل اصلی اعتراض، فروش کمان و خداحافظی خود از تیم ملی کامپوند نام برد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: مریم رنجبر، ملی‌پوش پیشین کشورمان در رشته کامپوند اظهار داشت: فعالیت های حرفه ای خود را در تیروکمان به خاطر پرداخت نشدن “حق و حقوق و پاداش مدال‌آوری در قهرمانی آسیا” از سال ۱۳۹۷ کنار گذاشته‌ام و انگیزه ای برای بازگشت ندارم.

این قهرمان ملی تیروکمان در ادامه با اشاره به پیگیری های فراوان خود برای دریافت حقوق و پاداش مدال و سایر مشکلاتش گفت: برای دریافت حقوقم از دفتر رییس جمهور خطاب به فدراسیون تیروکمان نامه‌ای را مبنی بر مساعدت و رسیدگی ارائه دادم. اما متاسفانه به نامه مذکور پاسخی داده نشد.

رنجبر همچنین از دیدار با رییس کمیته ملی المپیک به عنوان‌گام دوم‌ پیگیری مشکلاتش یاد کرد و گفت: رضا صالحی امیری در همین دیدار با رییس فدراسیون تیروکمان مذاکره کرد که غلامرضا شعبانی بهار نیز قول پیگیری مساله را داد که باز هم نتیجه بخش نبود.

وی همچنین از تضییع حقوق خود در جریان مسابقات جایزه بزرگ تایلند در سال ۱۳۹۱ انتقاد کرد و گفت: با توجه به کسب مدال طلا در این مسابقات، یک کمان ارزشمند به من اختصاص یافته بود که متاسفانه این جایزه به کماندار دیگری از تیم ایران اختصاص یافت و پیگیری‌هایم در خصوص دریافت کمان مذکور و ۱۰ میلیون تومان پاداش مدال آوری به جایی نرسید.

رنجبر اضافه کرد: بعدها بازرس فدراسیون تیروکمان در وزارت ورزش به من گفت که شنیده هایش حاکی از آن است که حقوق من توسط فدراسیون پرداخت شده که من نیز متقابلا این موضوع را انکار کردم و گفتم وقتی رسید مالی و اسناد “دریافتی” وجود ندارد، این پرداخت چگونه می تواند صحت داشته باشد؟

عضو پیشین تیم ملی کامپوند با بیان این که بعد از ۱۰ سال فعالیت حرفه ای کسی سراغی از ما نگرفته و اهتمامی برای حل مشکلات فراروی کمانداران وجود ندارد، تصریح کرد: با وجود این که مدال آور عرصه های ملی بوده و افتخارات زیادی را برای فدراسیون و کشورم کسب کرده ام، اما در ۲ سال اخیر هیچ مدیر یا مقام ورزشی با من تماسی نداشته و به طور کلی نادیده گرفته شدم.

رنجبر در پایان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی جهت حمایت از ورزشکاران و مدال آوران خاطرنشان کرد: از سال ۹۷ که از تیم ملی خداحافظی کردم، به دلیل عدم دریافت حق و حقوق و نیاز مبرم مالی، کمان خود را به فروش رسانده و دیگر انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=12861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.