• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
0

مسابقه کراس کانتری کاپ آراد پولادکف با درخشش دوچرخه سوار هرمزگانی

  • کد خبر : 59126
  • 27 مهر 1400 - 22:16
مسابقه کراس کانتری کاپ آراد پولادکف با درخشش دوچرخه سوار هرمزگانی
بام نیوز:مسابقات دوچرخه‌سواری کراس کانتری ، با معرفی رکاب‌زنان برتر کشوری در مجموعه پولاد کف سپیدان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، این دوره از مسابقات باحضور و همراهی  آقای شاد نیا دبیر فدراسیون  ، آقای کشاورز  رئیس هیت استان فارس و دیگر مدیران اجرایی در مجموعه پیست پولادکف روز جمعه ٢٣ مهرماه مسابقه برگزار شد، که با معرفی رکاب‌زنان برتر کشوری به کار خود پایان داد.

در بخش مسابقه کراس کانتری مردان بزرگسال، آقایان؛ پرویز مردانی از تبریز، فرشید صلاحیان از کازرون، پرهام شهسواری از کرج، نیما جمشیدی از سپیدان، علی ظهراب زاده از تبریز، رضا نفری از مرودشت، حامد حسن پور از قاین، حامد سلیمیان از زرین دشت، عرفان دانشمند از بندرعباس و محمد شکوئی از کازرون به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

رتبه اول تا سوم جوانان به شرح ذیل می باشد:
رتبه اول جوانان پرهام شهسواری  (آکادامی فراز کرج)
رتبه دوم عرفان دانشمند  (باشگاه آرمین بندرعباس)
رتبه سوم کاوان محمدی   (آکادمی فراز تهران)

همچنین در بخش کراس کانتری نوجوانان، آقایان؛ امیرمحمد سلوکی از کازرون، امیرعلی پیروی از کازرون، طا‌ها قاسم نژاد از شیراز، الیکا یوسفی از اصفهان، دنیا زالی از کازرون و آلاء صالح ریاحی از اصفهان حائز رتبه‌های برتر شدند.
در بخش مسابقه کراس کانتری بانوان بزرگسال هم خانم ها؛ مونا فرح بخشیان از تهران، فاطمه عباسی از کازرون، فرانک شاه زیدی از اصفهان، سمیرا میری از شیراز، شقایق معظم از زرین شهر، پریسا بیگی از زرین شهر، زهرا نوذری از سپیدان، فاطمه قاضی زاده از اوز، پریسا دهقانی از شیراز و ونوس صادق زاده از شیراز به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=59126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.