• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

مشهورترین و زیباترین کوه‌های جهان

  • کد خبر : 69126
  • 05 بهمن 1400 - 6:57
مشهورترین و زیباترین کوه‌های جهان
بام نیوز: کوه‌ها نه تنها نماد استواری و استقامت هستند، بلکه با طبیعت زیبا و منحصر به فرد اطراف خود و همچنین هیجان فتح برای ماجراجویان، همواره بخش موردتوجه طبیعت به شمار می‌روند.

به گزارش بام نیوز،​ زیباترین کوه‌های جهان را بشناسید. کوه‌ها نه تنها نماد استواری و استقامت هستند، بلکه با طبیعت زیبا و منحصر به فرد اطراف خود و همچنین هیجان فتح برای ماجراجویان، همواره بخش موردتوجه طبیعت به شمار می‌روند. در این میان برخی از آن‌ها با توجه به زیبایی منحصر به فرد و هیجان بیشتری که در ذهن‌ها ایجاد کرده‌اند، به مشهورترین کوه‌های جهان تبدیل شده‌اند.

آلپ سوئیس – کوه‌های جادویی
ارتفاعات زیبای داماستاک و کوه ماترهورن که یکی از بلندترین قله‌های آلپ است، با زیبایی‌های خیره کننده‌اش برای هر بیننده‌ای سحرانگیز است. ماترهورن شکل هرمی تراشیده‌ای دارد.

 

مشهورترین و زیباترین کوه‌های جهان

 

کوه ماترهورن سوئیس یکی از زیباترین کوه‌های جهان است. دامنه کوه‌های آلپ مکان ایده‌آل و بسیار مشهوری برای اسکی و اسنوبوردینگ است.
موقعیت: سوئیس

کوه لوگان – بهشت برفی
کوه لوگان بزرگترین کوه کانادا و یکی از زیباترین کوه‌های جهان است. این کوه دومین کوه بلند در آمریکای شمالی به شمار می‌رود و بزرگترین محیط را در پیرامون خود دارد.

 

مشهورترین و زیباترین کوه‌های جهان

 

کسانی که اهل کوهنوردی هستند می‌توانند یک سفر ماجراجویانه را در این منطقه با وجود جنگل‌های متعدد، رودخانه‌های یخ‌زده، چشم‌انداز‌های زیبای طبیعی و حیات وحش و چندین گونه پرندگان تجربه کنند.
موقعیت: کانادا

کوه فوجی- زیبایی آتشفشان
کوه آتشفشانی زیبای فوجی حدود ۱۲ هزار و ۴۰۰ فوت ارتفاع دارد و جاذبه گردشگری شماره یک در ژاپن به شمار می‌رود. چشم انداز خیره‌کننده این کوه هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کند.

 

مشهورترین و زیباترین کوه‌های جهان

 

این کوه یکی از آتشفشانی‌ترین کوه‌های جهان و در حال حاضر فعال است. تماشای تصاویر زیبا و منحصر به فرد این کوه و همچنین لذت بالا رفتن از آن، بسیاری از گردشگران را به این نقطه از ژاپن می‌کشاند.

موقعیت: ژاپن

کوه‌های جوتونهیمن – بهشت عکاسان
جوتونهیمن یکی از بلندترین رشته کوه‌های جهان است. بهترین راه برای لذت بردن از زیبایی این کوه ها، راننندگی در مسیر بلندترین کوه اروپاست. در این منطقه تصاویر بسیار زیبایی از طبیعت خیره‌کننده پیش رویتان قرار خواهد گرفت، تصاویری که ارزش رفتن به این کوه زیبا را دارد.

 

مشهورترین و زیباترین کوه‌های جهان

 

در طول رانندگی در مسیر این کوه، کوه‌هایی که قله آن‌ها از برف پوشیده شده، آبشار‌هایی با آب‌های شفاف و سرسبزی‌های کم‌نظیری را تماشا خواهید کرد.
موقعیت: نروژ

کوه کوک- شگفتی خیره کننده
کوه کوک بلندترین کوه نیوزیلند و یکی از مقاصد مشهور گردشگری در این کشور به شمار می‌رود. پارک ملی کوک و تصاویر زیبای طبیعت در این منطقه، باعث شده است تا کوهنوردان بسیاری از نقاط مختلف جهان به این منطقه بیایند تا پیاده‌روی و کوهنوردی کنند.

 

مشهورترین و زیباترین کوه‌های جهان

 

حتی بسیاری از کوهنوردان از نقاط مختلف به این منطقه می‌آیند تا از مسیر‌های پیاده روی که در این منطقه ایجاد شده است و از بلندترین یخچال این کشور در تاسمن لذت ببرند. بدون شک کوه کوک یکی از بهترین و زیباترین کوه‌های جهان است.
موقعیت: نیوزیلند

کوه اورست – رویای ماجراجویی
اورست بلندترین رشته کوه جهان است و به عنوان بلندترین قله جهان، چشم‌اندازی خیره‌کننده دارد که شاید در کمتر مکانی یافت شود. صعود به اورست از گذشته تاکنون یکی از مسیر‌های چالش برانگیز برای هر کوهنورد و هر ماجراجویی بوده است. در واقع فتح اورست برای هر ماجراجویی یک افتخار به شمار می‌رود.

 

مشهورترین و زیباترین کوه‌های جهان

 

با وجود اینکه صعود به این مسیر با تجهیزات کنونی نسبت به گذشته آسان‌تر شده است، اما همچنان کاری دشواری و چالش‌برانگیز است.

موقعیت: نپال

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.