• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
3

نجات مرد ۶۳ ساله از ارتفاعات منطقه رنو توسط نجاتگران هلال احمر

  • کد خبر : 51403
  • 07 شهریور 1400 - 4:35
نجات مرد ۶۳ ساله از ارتفاعات منطقه رنو توسط نجاتگران هلال احمر
انجمن پزشکی کوهستان ایران: مرد ۶۳ ساله ای که از ارتفاعات منطقه رنو به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط تیم واکنش سریع و کوهستان جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی نجات یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: مرد ۶۳ ساله ای که از ارتفاعات منطقه رنو به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط تیم واکنش سریع و کوهستان جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، علی اصغر علی اکبری در این خصوص گفت: امروز و در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات منطقه رنو بلافاصله تیم واکنش سریع و تیم کوهستان جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری اظهار داشت: نجاتگران هلال احمر پس از دسترسی به مصدوم که از ناحیه دست و مچ پا دچار شکستگی شده بود وی را با استفاده از بسکت وی را تثبیت فیزیکی و با بستن کارگاه نجات در کوهستان مصدوم را از دیواره کوه به منطقه ایمن منتقل کردند.

وی گفت: فرد مصدوم با کمک نجاتگران هلال‌احمر و نیروهای مردمی به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل همکاران اورژانس گردید.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.