• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

نخستین دوره مدیریت و رهبری در ورزش زنان برگزار شد

  • کد خبر : 81149
  • 27 آذر 1401 - 20:14
نخستین دوره مدیریت و رهبری در ورزش زنان برگزار شد
بام: دوره مدیریت و رهبری در ورزش زنان (جانشین‌پروری) صبح امروز با سخنرانی مهین فرهادی‌زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک آغاز به کار کرد.

نخستین دوره آموزشی مدیریت و رهبری زنان(جانشین پروری) به همت کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک و همسو با ارتقای اهدافش دوره آموزشی و همایش با محوریت زنان و ورزش از ساعت ۸ صبح امروز ۲۷ در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

این دوره آموزشی با سخنرانی مهین فرهادی‌زاد نایب‌رئیس کمیته ملی ملی المپیک و رئیس کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک شروع شد و در ادامه مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان به تبیین اهمیت جانشین‌پروری و رهبری در ورزش زنان پرداخت.

سپس فتانه ملک نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال، ضمن تشریح مسائل پیش‌روی بانوان بسکتبالیست برای حضور در میادین بین‌المللی، مشکلات فراروی توسعه ورزش بانوان را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد و مبحث استعدادیابی، استعدادپروری و جانشین‌پروری در عرصه مدیریت ورزش بانوان را مهم دانست.

غزاله امیرابراهیمی نایب رییس بانوان فدراسیون چوگان، منصوره گرجی نایب رییس بانوان کوهنوردی، نسرین شاه‌محمدیان نایب رییس فدراسیون پرورش‌اندام، فریده اشرف گنجویی نایب رییس فدراسیون تنیس، صالحی نایب رییس فدراسیون بیماران خاص به بیان چالش‌های فراروی امر مدیریت و شایسته سالاری در انتخاب افراد برای راهبری در ورزش زنان پرداختند.

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز با تاکید بر تحول‌آفرینی و شایسته‌سالاری و عدالت جنسیتی عنوان کرد که مجموعه ورزش در حوزه زنان خواستار دستیابی به این موارد است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.