• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
6

نصب تابلو جدید قله بیرمی بوشهر تحت نظارت فدراسیون

  • کد خبر : 31828
  • 01 فروردین 1400 - 10:16
نصب تابلو جدید قله بیرمی بوشهر تحت نظارت فدراسیون
بام نیوز: تابلو جدید قله بیرمی با ثبت مشخصات لازم و با نظر فدراسیون نصب شد.

علیرضا اکبر حیدر پور در گفتگو با خبرنگار بام نیوز اظهار داشت: در اولین روز بهار تابلوی جدید قله بیرمی با نظارت فدراسیون و هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان برفراز این قله نصب شد.

سرپرست گروه اعزامی گفت: پس از اعلام فدراسیون کوهنوردی مبنی بر یکپارچه سازی تابلو قلل بلند استان های ایران که در قالب طرح سیمرغ انتخاب شده اند با هماهنگی حسین نظر دبیر این طره همچنیم سید محسن موسوی رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان نسبت به ساخت تابلو اقدام و با همکاری باشگاه بیرمی تنگستان اقدام به نصب آن بر روی چکار بیرمی بام استان بوشهر نمودیم

اکبر پور تصریح کرد: این اقدام در لحظات اولیه سال ۱۴۰۰ و در زمان تحویل آن در این قله انجام گرفت که جا دارداز همه همراهان گرامی که در این صعود یاری رسان ما بودند قدر دانی بعمل آورم.

وی در پایان بیان داشت : این تابلو منقش  به اطلاعات مورد نیاز کوهنوردان از جمله مختصات جغرافیایی و اطلاعات کاملی از منطقه می باشد که از طریق بارکد ثبت شده یاری رسان کوهنوردان این مرزوبوم خواهد بود.

اسامی نفرات صعود کننده به قرار زیر می باشد.

مختار زارعی، امیر سنبله، مهران شبانی، علی خلیلی، کریم جوادی عزیز که واقعا همراه بوده، صابر عالی، یاسر اهرمی، محمود افسانه، امید خالدی، علی آذرشب و همچنین کوهبانو اشرف جعفری و معصومه جعفری

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=31828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.