• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

نماینده بهار و کبودراهنگ: مجلس از طرح‌های منابع طبیعی حمایت می‌کند

  • کد خبر : 52120
  • 12 شهریور 1400 - 7:12
نماینده بهار و کبودراهنگ: مجلس از طرح‌های منابع طبیعی حمایت می‌کند
بام نیوز: نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حفظ و توسعه منابع طبیعی و نقش مشارکت هر چه بیشتر مردم در کاهش بیابان‌ گفت: مجلس از طرح‌های عام المنفعه منابع طبیعی حمایت می‌کند.

به گزارش بام نیوز، حجت الله توسلی روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح مقابله با بیابان زایی در روستای «شاوه» از توابع شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: مجلس شورای اسلامی آماده همکاری و همراهی با منابع طبیعی در شتاب بخشیدن به اجرای طرح ها است و در صورت نیاز به تصویب قوانین جدید در خانه ملت، موارد مطرح تا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی شود.

وی افزود: برنامه ها و طرح های منابع طبیعی برای مقابله با بیابانزائی و جلوگیری از بروز گرد و غبار و ریزگردها بسیار مفید، فنی و حائز اهمیت است.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای طرح‌های آبخیزداری، جنگل‌کاری و سایر طرحهای مرتبط با منابع طبیعی در سطح شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در راستای جلوگیری از بیابانی شدن اراضی این ۲ شهرستان و حفظ آب شد.

توسلی بیان کرد: سرعت بخشیدن به طرح‌های مقابله با بیابان زایی با استفاده از مشارکت مردم در احیای عرصه‌های طبیعی و مقابله با بیابانی زایی بسیار تاثیرگذار است.

وی اجرای طرح بیابانزدائی ۲۲۵ هکتاری روستای «شاوه» را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: برای افزایش اعتبار منابع طبیعی همدان در راستای مقابله با روند بیابان زایی پیگیری لازم صورت می گیرد تا ماندگاری محیط زیست و منابع طبیعی استان همدان افزایش یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی بر اجرای طرح هایی از قبیل کشت گیاهان دارویی با مشارکت مردم و بهره برداران محلی تاکید کرد و گفت: اجرای طرح‌های منابع طبیعی، باید اکوسیتسم و طبیعت منطقه را تحت تاثیر قرار داده و در بهبود وضعیت اقتصادی مردم تاثیرگذار باشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=52120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.