• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

هرکسی با کلوپ کار کند برایش جان می‌دهد

  • کد خبر : 13230
  • 20 آذر 1399 - 7:03
هرکسی با کلوپ کار کند برایش جان می‌دهد
بام نیوز: کوین پرینس بواتنگ که سابقه همکاری با یورگن کلوپ در دورتموند را داشته تمجید ویژه‌ای از این سرمربی آلمانی انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: یورگن کلوپ طی سال‌های گذشته نشان داده که یکی از بهترین مربیان دنیا محسوب می‌شود. او با دورتموند به مقام قهرمانی بوندسلیگا دست یافت و تا فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفت.

این اما پایان کار نبود و ماجراجویی جدید کلوپ در فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول رقم خورد؛ جایی که او توانست بعد از سی سال قرمزهای آنفیلد را به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس برساند و همچنین با آنها قهرمان چمپیونزلیگ شود.

کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی در فصل ۹-۲۰۰۸ سابقه همکاری با یورگن کلوپ را در کارنامه داشته و ۱۰ بازی زیر نظر این سرمربی آلمانی انجام داده است. بواتنگ حالا به تمجید از سرمربی حال حاضر لیورپول پرداخته و می‌گوید: “او کسی است که انرژی زیادی به شما می دهد و باعث می‌شود به چیزهایی باور داشته باشید که فکر می‌کنید نمی‌توانید به آنها برسید. او در این مورد شماره یک محسوب می شود.”

بواتنگ به تمجید های خود از یورگن کلوپ ادامه داد و درباره این سرمربی آلمانی گفت: “بسیاری او را بهترین سرمربی دنیا تلقی نمی کنند اما او عصبانیت و شرارت خارق العاده ای دارد که آن را به شما منتقل می کند. در واقع فکر می کنم کسانی که برای کلوپ به میدان می‌روند جانشان را هم برای او می دهند.”

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=13230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.