• امروز : پنجشنبه, ۱۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 7 March - 2024
کل اخبار 24601
1

هیات کوهنوردی دشتستان/گفتمان سازنده ضامن حرکت رو به جلو

  • کد خبر : 7757
  • 03 آذر 1399 - 20:18
هیات کوهنوردی دشتستان/گفتمان سازنده ضامن حرکت رو به جلو
بام نیوز: مهدی اقدسی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان اظهار داشت:دوشنبه مورخ ۹۹/۳/۹ جلسه هم اندیشی ما بین هیات کوهنوردی  و اداره ورزش و جوانان این شهرستان به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای پیشرفت ورزش کوهنوردی برگزار شد.

درگفتگو با پایگاه خبری بام نیوز ، مهدی اقدسی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان اظهار داشت:دوشنبه مورخ ۹۹/۳/۹ جلسه هم اندیشی ما بین هیات کوهنوردی  و اداره ورزش و جوانان این شهرستان به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای پیشرفت ورزش کوهنوردی برگزار شد.

وی بیان داشت: در این نشست کوهنوردان و پیشکسوتان با ارائه مسائل و مشکلات مبتلابه این ورزش پرداختند همچنین پیشنهاداتی را برای ارتقا سطح کیفی این ورزش در شهرستان مواردی را مطرح نمودند.

اقدسی در ادامه ابراز داشت: گفتمان سازنده همچنین استفاده از خرد جمعی ضامن حرکت رو به جلو و مرتفع شدن کمبود ها خواهد بود .استفاده از تمام ظرفیتهای موجود میتواند مارا یک گام پیش ببرد.

درپایان گفت: در این نشست کمارج حاجی رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان به صبر و حوصله به تمامی موارد گوش فرا دادند و در نهایت ضمن ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم نسبت به پشتیبانی همه جانبه برای رفع موارد و مشکلات موجود همچنین بسترسازی برای زمینه های رشد قول همکاری دادند

 

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=7757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.