• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان ایلام بعنوان یکی از هیاتهای برتر سال ۹۹ معرفی شد

  • کد خبر : 61103
  • 10 آبان 1400 - 21:06
هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان ایلام بعنوان یکی از هیاتهای برتر سال ۹۹ معرفی شد
بام نیوز: آیین تجلیل از روسای هیئت های ورزشی برتر در سال ۹۹ با حضور رؤسای اداره ورزش و جوانان و مسئولین استان در روز یکشنبه مورخ ۹ آبان ۱۴۰۰ در محل تالار وزنه برداری ایلام برگزار شد.

به گزارش بام نیوز، آیین تجلیل از روسای هیئت های ورزشی برتر در سال ۹۹ با حضور رؤسای اداره ورزش و جوانان و مسئولین استان در روز یکشنبه مورخ ۹ آبان ۱۴۰۰ در محل تالار وزنه برداری ایلام برگزار شد.
در این مراسم دکتر علیشائی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام ضمن تقدیر از زحمات هیئت های ورزشی اظهار داشتند بر اساس شاخص های ارزیابی عملکرد هیئت های برتر استان انتخاب شده اند.
در این مراسم هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان ایلام به عنوان یکی از هیئت های برتر ورزشی سال ۹۹ انتخاب گردید و از جلال پاشاپوریان رئیس هیئت استان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
همچنین در این مراسم از باشگاههای همنوردان با مدیریت محسن حیدری، کوهنوردان با مدیریت باقر رحمانی، جمشید با مدیریت محمدرضا جمشیدیان و سیوان با مدیریت عزالدین یاری بعنوان باشگاههای برتر رشته کوهنوردی تجلیل بعمل آمد.
(در این آیین که به مناسبت گرامیداشت شهدای ایلام و هفته تربیت بدنی برگزار گردید از هیات های ورزشی، ادارات، مادران افتخار آفرینان و باشگاه های برتر استان تجلیل شد.)

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.