• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
4

پایان انتخابات هیات کوهنوردی اصفهان بدون نتیجه/ تعیین سرپرست تا برگزاری مجدد مجمع

  • کد خبر : 57942
  • 19 مهر 1400 - 18:25
پایان انتخابات هیات کوهنوردی اصفهان بدون نتیجه/ تعیین سرپرست تا برگزاری مجدد مجمع
بام نیوز:رئیس فدراسیون کوهنوردی با بیان اینکه اصفهان در امر آموزش از بهترین‌های کشور بوده، گفت: برای هیات کوهنوردی اصفهان تا برگزاری مجدد مجمع سرپرست تعیین می‌شود.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، رضا زارعی پیش از ظهر دیروز در مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی استان اصفهان اظهار داشت: انتخابات آزاد از برکات جمهوری اسلامی است و در استان‌های مختلف این اتفاق افتاده است که به کاندید‌اهای مجمع رأی اعتماد داده نشده است.

رئیس فدراسیون کوهنوردی با بیان اینکه اصفهان استان بزرگی است، ادامه داد: همه کاندید‌ها از جامعه ورزشی هستند و به آن‌ها بی‌احترامی نمی‌کنم.

وی تصریح کرد:باید سرپرست هیات مشخص و مجددا مجمع برای انتخاب ئیس هیأت تا سه ماه آینده تشکیل شود.

زارعی خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی استان مناسب است و اصفهان در امر آموزش از بهترین‌های کشور بوده و هست؛ محمدرضا صفدریان از بهترین‌های دنیا در یخ‌نوردی است، دهقان نیز فاتح قله اورست از اصفهان است که فعالیت هدفمند داشته است.

رئیس فدراسیون کوهنوردی در پایان گفت: امیدواریم در ادامه شاهد حضور افتخارات اصفهان برای ریاست هیأت کوهنوردی باشیم و پیشرفت این رشته ورزشی در اصفهان را شاهد باشیم.

مجامع انتخاباتی استان اصفهان سالم است

محمد طباطبایی نیز در این مجمع اظهار داشت: رشته کوهنوردی می‌تواند به عنوان یک ورزش مفرح و خانوادگی فعالیت کند تا روحیه و نشاط اجتماعی را در بین خانواده‌ها بالا ببرد و سطح سلامتی مردم را ارتقا دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: این رشته ورزشی در حوزه قهرمانی نیز موفقیت‌های زیادی داشته اشت، امیدواریم در راستای فرهنگ‌سازی و همگانی کردن این رشته ورزشی اهتمام بورزیم و شاهد بروز استعداد‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کوهنوردی یک رشته تخصصی است و باید در حوزه آموزش و علمی فعالیت ویژه‌ای داشت، صعود به قله‌های بالای ۸ هزارمتر بسیار سخت است اما ورزشکاران برای فرهنگ‌سازی و الگوسازی دست به این صعود‌ها می‌زنند.

طباطبایی گفت: در استان اصفهان قلل بسیار خوبی داریم که می‌تواند برای پیشرفت این رشته ورزشی مؤثر داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان یادآور شد: کاندید‌ها باید از قبل برنامه‌های خود را به اعضای مجمع ارائه دهند و در زمان کوتاه مجمع نمی‌توان برنامه را ارائه کرد؛ این مجمع نشان داد مجامع انتخاباتی استان اصفهان سالم است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=57942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.