• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

پرداختن به حاشیه باعث افت ورزش کوهنوردی در کردستان شده است

  • کد خبر : 1495
  • 21 مهر 1399 - 18:54
پرداختن به حاشیه باعث افت ورزش کوهنوردی در کردستان شده است
بام نیوز:مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: پرداختن به حاشیه باعث افت جایگاه رشته ورزشی کوهنوردی در این استان شده است.

به گزارش خبرنگار بام، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کردستان، اظهار کرد: اصل وجود رشته کوهنوردی بر پایه صفا و صمیمیت است که متأسفانه این مهم را در هیأت کوهنوردی کردستان نمی‌توان پیدا کرد.

وی افزود: کار فنی وظیفه اداره کل ورزش و جوانان نیست و این امر برعهده فدراسیون و هیأت‌های ورزشی است.

جولایی بیان کرد: کوهنوردی در استان کردستان مظلوم است و این در حالی است که دوره‌های گذشته هر کسی در استان رئیس هیأت شده است به این رشته در کردستان ظلم کرده و پرداختن به این حواشی باعث افت جایگاه رشته ورزشی کوهنوردی در کردستان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: اگر ساختار ابتدایی در بدنه هیأت درست باشد ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان کردستان می‌توانیم کمک حال هیأت باشیم.

وی ادامه داد: یکی از سوله‌های اداره کل ورزش و جوانان را در اختیار هیأت قرار می‌دهیم تا با تجهیز کردن آن به کمک فدراسیون، بتوانیم به هیأت کوهنوردی استان کردستان کمک کنیم.

جولایی تاکید بر دوری کردن از ایجاد حاشیه در رشته کوه نوردی در استان کردستان به عنوان یک ضرورت مهم، اظهار کرد: امیدواریم به سمت و سویی حرکت کنیم تا ورزش کوهنوردی در استان زنده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت دیواره سنگ نوردی در مریوان اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: اعتبار ما برای هیأت‌های ورزشی بسیار ناچیز است و رؤسای هیأت‌های نباید فقط چشم به کمک اداره کل داشته باشند به همین دلیل نیاز است که به صورت جدی به دنبال تامین اعتبار از سایر منابع باشند.

جولایی گفت: هیأت باید با تمام توان برای کمک به ورزش کوهنوردی و ورزشکاران استان تلاش کند و در این راستا ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان کردستان از هیچ کمکی در راستای اعتلای ورزش کوهنوردی در استان در ایران خواهیم کرد.

در جریان برگزاری این مجمع انتخاباتی شیوا زندی به عنوان تنها نامزد با کسب اکثریت آرا برای چهار سال آینده به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=1495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.