• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2
خبری:

پیام تسلیت سید محمد طباطبایی

  • کد خبر : 12467
  • 15 آذر 1399 - 6:25
پیام تسلیت سید محمد طباطبایی
بام نیوز:مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی درگذشت فرزاد موسایی کوهنورد جوان استان را که در ارتفاعات قله دماونددچار حادثه شد، به خانواده داغدار آن مرحوم و جامعه کوهنوردی استان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی درگذشت فرزاد موسایی کوهنورد جوان استان را که در ارتفاعات قله دماونددچار حادثه شد، به خانواده داغدار آن مرحوم و جامعه کوهنوردی استان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

برای آنان که زیبا ترین لحظات عمر خود را با شوق بر فراز قله ها طی می کنند، کوهنوردی نه تنها یک رشته ورزشی بلکه شیوه زندگی است، رقابتی که در آن، فاتحانه برنده مسیر پر پیچ و خم هستند و بسیارند کسانی که در این مسیر جاودانه می شوند.

درگذشت شادروان فرزاد موسایی کوهنورد جوان استان اصفهان در صعود به قله دماوند، مایه تالم و تاثر اینجانب و جامعه ورزش استان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم مرحوم موسایی و قدردانی از تلاش های هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان و نیروهای امدادی سایر استان ها برای جستجوی پیکر کوهنورد جوان اصفهانی، این مصیبت را به جامعه ورزش به ویژه کوهنوردان استان اصفهان و خانواده محترم‌ آن مرحوم تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان، از محضر خداوند غافر متعال برای آن مرحوم آمرزش الهی مسئلت دارم.

سید محمد طباطبایی
مدیر کل ورزش و جوانان استان

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=12467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.