• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
2

کتاب راهنمای دیواره‌نوردی و سنگ‌نوردی استان مرکزی رونمایی شد

  • کد خبر : 44876
  • 23 خرداد 1400 - 22:10
کتاب راهنمای دیواره‌نوردی و سنگ‌نوردی استان مرکزی رونمایی شد
بام نیوز: آئین رونمایی از کتاب راهنمای دیواره نوردی و سنگ نوردی استان مرکزی همزمان با پنجاهمین سالگرد تأسیس هیئت استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز ظهر امروز مراسم رونمایی از کتاب راهنمای دیواره‌نوردی و سنگ‌نوردی استان مرکزی با حضور زارعی رئیس فدراسیون، حقدادی مدیر کل ورزش استان، تنی چند از مدیران استان، پیشکسوتان، ورزشکاران کوهنوردی استان و تعدادی از پیشکسوتان کوهنوردی کشور در محل هتل امیرکبیر اراک برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب مذکور، از نویسنده و تعدادی از دست‌اندرکاران تهیه کتاب و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در این مراسم با تأکید بر توسعه توریسم ورزشی در استان افزود: با توجه به پتانسیل‌های منطقه نمونه گردشگری دره گردو، سابت سنگ‌نوردی انجدان، سایت سنگ‌نوردی جاسب، سایت سنگ‌نوردی ورده و کوه لجور و همچنین قله‌ها و مناطق طبیعی استان بایستی تلاش از ظرفیت‌های موجود در گردشگری ورزشی و رویدادهای ورزشی بهره‌گیری کنیم.

مصطفی مرزبان بیان کرد: شعار «استان مرکزی مقصد جدید گردشگری» محور انواع برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای رویدادهای بومی و محلی و ظرفیت‌های منطقه‌ای در استان مرکزی است که می‌توان رویدادهای ورزشی را نیز در قالب این هدف‌گذاری گنجاند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، جاذبه مهمی برای خانواده و به‌ویژه جوانان است که می‌تواند به ظرفیت‌های گردشگری در استان مرکزی گره بخورد.

به گزارش بام نیوز در پایان این مراسم از پیشکسوتان این عرصه تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=44876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.