پایگاه خبری بام | سرهنگ عبدالرضا جعفری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، در دو مأموریت جداگانه موفق به کشف و ضبط ۲۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در شهرستانهای گناوه و دیلم شدند. این عملیاتها در راستای مقابله با شبکههای انتقال مواد مخدر انجام شد.
وی افزود: در جریان این مأموریتها، شش نفر از عوامل حمل و جابهجایی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند. متهمان پس از تشکیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به یکی از این عملیاتها گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر، در ایستگاه بازرسی شهید موسوی یک دستگاه خودروی پژو پارس را متوقف کردند که در بازرسی از آن بخشی از محموله مواد مخدر کشف شد.
جعفری با تأکید بر تداوم برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: پلیس با استفاده از ظرفیتهای اطلاعاتی و عملیاتی، مقابله با شبکههای توزیع و انتقال مواد مخدر را با جدیت دنبال میکند و مشارکت شهروندان در گزارش موارد مشکوک را عاملی مؤثر در افزایش امنیت اجتماعی دانست.














